بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران برگزار  شد

به گزارش بصیرت جوانان: امروز که بیش از دو ماه از آغاز برهم زنندگان امنیت کشور می گذرد، بسیجیان جان بر کف دانشجویی در روز تولد خویش با حضور در  مجموعه ورزشی حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها جوار حرم ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام با دیگر با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی در هفته مقدس بسیج مستضعفین تجدید میثاق نمودند.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان: بسیجیان دانشجوی دانشگاه های استان تهران با بصیرت انقلابی و ولایی خویش با حضور دراین همایش بزرگ هفته بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان نه تنها ایران اسلامی بلکه گروه های مقاومت در سرتاسر جهان به ویژه در سوریه، لبنان،یمن، عراق و.... تبریک گفتند و از نیروهای نظامی بالاخص انتظامی میهن اسلامی در برقراری نظم و امنیت در کشور آنهم با تقدیم جان و مال خویش در راه خدا قدردانی کردند.
به گزارش خبرنگار ما: جعفر خداقلی زاده پیشکسوت بسیجی در شوراهای فرماندهی حوزه های مختلف نواحی مقاومت بسیج و عضو موثر بسیج رسانه کشور در این همایش نیز بعنوان بسیج دانشجویی رشته کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور واحد جنوب تهران حضور دارد با این تفاوت که او هم اکنون یک پیرمرد بسیجی محاسن سفید و قدخمیده است اما در عهد و پیمان با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ،حضرت امام ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی همچون کوه استوار و مانند سرو تمام قد ایستاده است.
در این همایش بزرگ سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران طی سخنانی به ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بیشتر متوجه می شویم که چرا حضرت امام ره بسیج را بسیج مستضعفین نامگذاری کردند؟
وی پیشرفت های علمی کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: امروز در این زمینه جزء ده کشور اول جهان هستیم و باید تلاش کنیم تا به رتبه اول برسیم.
سردار ذوالقدر با اشاره به آموزه های قرآن کریم تصریح کرد و گفت: دشمنان نظام علت دشمنی خود را همان آیات قرآنی دانست که فرمود:« اقرا»یعنی بخوان ....لذا آنها نمی خواهند ما بخوانیم و پیشرفت کنیم.
این مقام نظامی با اشاره به فتنه اخیر در کشور آن را سوریه سازی دانست نه صنفی و نه سیاسی و یا معیشتی؟ که در آن انسجام استکبار جهانی با یک گاو شیرده  آن را همراهی می‌کردند.

در ادامه مراسم دکتر زاکانی شهردار تهران که مسئول اسبق  بسیج دانشجویی  بودند، شرکت داشت و به عنوان سخنران به مراسم دعوت شده بود.

حسن پور مسئول بسیج دانشجویی نیز برنامه های بسیج را تا۱۶ آذر اعلام کرد و از مماشات با اغتشاشگران برهم زننده امنیت در کشور انتقاد کرد.

دکتر علی رضا زاکانی در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران با اشاره به سند امنیتی آمریکا گفت: در این سند ۲۰۲۲ یک سه ضلعی در مقابل آمریکا نام برد.از چین و روسیه بعنوان تهدید محسوب کرد.
ایران اسلامی را بعنوان برهم زننده ابهت پوشالی آمریکا در جهان یاد کرده است.
شهردار تهران افزود: آمریکا در طول هشت سال جنگ به ما صدماتی زد اما ما ایستادیم و مقاومت کردیم.
وی فتنه دو ماه اخیر دشمن را در طول دو ماه اخیر بی سابقه دانست که اکنون اعتراف به شکست دارند. آنها تلاش می کردند تا ایران را تجزیه کنند اما بصراحت اعلام کردند که ناکام مانده اند؟
ما در میانه راه هستیم...‌ ما استقلال سیاسی داریم ولی  استقلال فرهنگی ،اقتصادی  و... نداریم؟!
ما در حوزه نظامی بیشتر در فشار بودیم ولی در دست اهل انقلاب بوده است، لذا پیشرفت کردیم....

باید زخم های موجود بر پیکره جامعه را التیام بخشیم.....

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی