بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

*ایران اسلامی، با وجود ارتش جان بر کف به خود می بالد*

به گزارش بصیرت جوانان: دکتر حسین توکلی کجانی در پیام خویش به مناسبت روز ارتش آورده است:امروز دلیران ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور مقتدرانه صیانت کرده و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی را تقدیم انقلاب نموده اند.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:متن کامل پیام معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بمناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:


بسمه تعالی
تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی با وجود ارتش جان بر کف به خود می بالد و امروز دلیران ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور مقتدرانه صیانت کرده و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی را تقدیم انقلاب نموده اند.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عموم مردم و فرماندهان و نیروهای خدوم ارتش بویژه نیروهای ارتشی که در حوزه سرزمینی شهرستان ری مشغول خدمت هستند و همچنین مردم ولایی قبله تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و موفقیت روزافزون این عزیزان را در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

حسین توکلی کجانی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

  • جعفر خدا قلی زاده

بیانیه شماره ۱۱

باسمه تعالی
« *انتخابات نیازمند به بصیرت است* »

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله باطلاع أصحاب رسانه،مطبوعات و خبرگزاری ها می رساند:
امروز شنبه ۲۱فروردین ماه یک روز مانده به مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری و باتوجه به اینکه پیامبر اعظم صل الله علیه وآله وسلم در حدیثی می فرماید: *کلکم راع و کلکم مسئول عن الرعیته* یعنی  همه ما در برابر خود و مردم جامعه  مسئول هستیم و با عنایت به حدیثی از مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام با مضمون پیش رو داریم؛ *خداوند متعال از علماء و دانشمندان تعهد گرفته است که در برابر جامعه بی تفاوت نباشند* و دقت در اوضاع و احوالات محلات روستایی و تیره های عشایری که بیشتر نیازمند به خدمت رسانی و خدمات دهی هستند،لذا اعضای *گروه خدمت* با شعار های ارزشی اندیشه پویا،
شهروند کوشا، محله زیبا درصد آن هستند مطابق با مفاد ارزشی اصل یکصدم قانون اساسی که نقش مردم را در کنار شوراهای اسلامی برای پیشبرد برنامه های دولت در تمام زمینه‌ها غیرقابل انکار می شمارد را به میدان خدمت رسانی بیاورد تا با عملی کردن شعار همه باهم کار برای عمران و آبادانی محله گام مهمی را در خدمت بهتر و بیشتر به مردم بردارد، از ساعت۱۶ با حضور در ستاد ثبت نام داوطلبان بخش مرکزی فرمانداری ویژه شهرستان ری انجام وظیفه خواهند کرد.
اعضای این گروه برحسب وظایف انسانی که درشعر سعدی داریم ؛ *بنی آدم اعضای یکدیگرند*
که در *آفرینش زیک گوهرند* .‌..»،انقلابی  که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، *اداره امور مملکت را با اتکاء به آراء عمومی دانسته است* و همچنین وظایف اسلامی که در قرآن کریم داریم؛ *تعاونوا علی البر و التقوی* .. احساس وظیفه کرده و اقدام به ثبت نام خواهند کرد.
انشاءالله پس از ثبت نام و طی مراحل اداری و قانونی در صورت ورود به عرصه رقابت ها، اهداف و برنامه های گروه خدمت جهت اطلاع افکارعمومی، اطلاع رسانی خواهد شد.
گروه خدمت به ارزش‌های انقلابی،اسلامی،ولایی و قرآنی می اندیشد و لذا مردم را دعوت انتخابات برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات ملی و محلی می نماید.

روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ساعت۱۴

  • جعفر خدا قلی زاده

بیانیه شماره ۱۰

باسمه تعالی
«بسیجی باید در وسط میدان باشد تا ارزشهای انقلاب اسلامی زنده به ماند». حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان،ماه میهمانی گسترده پروردگار متعال به این وسیله باطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند:
برحسب وظایف انسانی،انقلابی،اسلامی  و اینکه خدای متعال فرموده است؛« سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن قوم بخواهد؟!!»  گروه خدمت با هدف همه باهم کار برای عمرانی و آبادانی میهن(محله) اسلامی با شعار اندیشه پویا_شهروند کوشا_محله زیبا فردا شنبه مورخ ۲۱فروردین ماه سال۱۴۰۰با حضور در یکی از حوزه های ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری انجام وظیفه خواهد نمود.
اعلام برنامه ها به مرور زمان در بازه های زمانی معین باطلاع شما مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.
 روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

  • جعفر خدا قلی زاده

*پیام تسلیت*
به گزارش بصیرت جوانان:در پی در گذشت رزمنده سرافراز، جانباز هشت سال دفاع مقدس و بسیجی ولایتمدار شادروان کربلایی خانعلی جعفری، پیام تسلیتی از سوی جعفر خداقلی زاده عضو شورای ایثارگران استان تهران صادرشد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: متن کامل پیام تسلیت به این شرح است:

 بسم رب شهدا و الصدیقین

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ».

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله باخبرشدیم یکی  دیگر از خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی و ولایت دعوت حق را لبیک گفته و به اهل حق، برادر شهید والامقام و یاران شهیدش پیوسته است. عروجی ملکوتی شهادت گونه این مرد بزرگ خدا مایه تألم خاطر،تاسف عمیق و تاثر قلبی تمام برادران بسیجی و خانواده های معزز ایثارگران گردید. می دانیم و بر این باوریم که شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهداء با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند، عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای گذاشته ، ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
عروج ملکوتی شهادت گونه و عارفانه‌ی شادروان کربلایی خانعلی جعفری که اسوه تقوا و سنگ تمام عیار صبوری، مقاومت و جانبازی بود و  سال‌های طولانی با تحمل آثار زیان‌بار گازهای شیمیایی  و آثار مخرب جنگ تحمیلی درراه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید و هیچ‌گاه از وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری نظام و فداکاری برای ملت شهیدپرور ایران بازنایستاد را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روح آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم،
 دوستان و ایثارگران صبر جمیل واجر جزیل مسئلت می نمائیم.
روح شادو یادش گرامی باد.

جعفر خداقلی زاده
عضو شورای ایثارگران استان تهران
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

  • جعفر خدا قلی زاده

دو کلمه حرف حساب:

بیانیه شماره۸

باسمه تعالی

 *« انتخابات نیازمند به بصیرت است و ملت ایران باید با بصیرت کامل وارد انتخابات شوند».* حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

مردم شریف و متدین روستای ارزخوران و روستاهای حومه

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و با ارسال درود و صلوات بیکران الهی به ارواح طیبه شهدای والامقام، امام عزیز ره و امام خامنه ای مدظله العالی که فرمودند؛ *« راه امام،راه ما، هدف امام، هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست»* به این وسیله در این بیانیه قصد دارم *سخنی تامل برانگیز و مسئولانه* با شما مردم شریف و متدین روستایی در میان بگذاریم تا فردای قیامت و روز محشر ادای وظیفه ای کرده باشیم. زیرا بنابه فرموده *پیامبر اکرم صل الله علیه وآله وسلم* همه در برابر یکدیگر مسئول هستیم و خدای متعال می فرماید: *سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن قوم بخواهد* ؟!!!!»

 *برادران و خواهران* عزیز!
۴۲سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و همه عزیزان نیک می دانند که در طول هشت سال دفاع مقدس، همیشه پا به پای انقلاب اسلامی با ولایت بوده اید تا شهادت.... اما در کمتر از یک دهه اخیر ما از *نعمت دهیاری برخورداریم* و متعاقباً امور خدمات رسانی و عمرانی و فرهنگی با توجه به بودجه و اعتبارات اختصاصی دولت باید در چارچوب آن تعریف شود؟
۱_ چه تعدادی از دانش آموزان نخبه مورد تشویق و ترغیب واقع شده است؟
۲_ به چه تعداد از خانواده های بی بضاعت توجه و رسیدگی شده است؟
۳_ چقدر از انهار روستایی مورد بازسازی و بهسازی واقع شده است؟
۴_ برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه از قبیل آتش سوزی چه اندیشه ای شده است؟
۵_ برای خالص کردن آب آشامیدنی سالم برای اهالی روستا که مملو و انباشته از املاح است و برای کلیه ها و قلب ضرر و زیان دارد، چه تدابیری داشته اند؟
۶_برای جلوگیری از هدایت فاضلاب خانگی به معابر عمومی که عامل اصلی شیوع انواع بیماری های میکروبی در بین اهالی به‌ویژه افراد خردسال و کهنسال می باشد، تا چه حدودی اقدام شده است؟
۷_برای ممانعت از سقوط وسایط نقلیه عبوری به پرتگاه های حاشیه راه روستایی داخل ده، چندمترگاردریل گذاری شده است؟
۸_برای توسعه ورزش در بین نونهالان،نوجوان و جوانان چه مقدار لوازم ورزشی در اختیار این اقشار قرار گرفته است؟
کدامین هماهنگی با اداره ورزش و جوانان داشته ایم؟
۹_برای حفظ حرمت امامزادگان شریف روستا و اموات که از بزرگان و پیشوایان گذشته ماست و شنیدن نام بسیاری از آنان مایه افتخار و آرامش است، تا چه اندازه تدبیر و اندیشه شده است؟
۱۰_چرا محل زیارت قبور بزرگان و امامزادگان شریف از جمله سیده زهرا سلام الله علیها و سید میر اسدالله موسوی رضوان الله تعالی علیه و سایر قبور متبرکه، محترم و محترمه و...محل عبور و مرور احشام و گله باشد؟ محلی که وادی السلام است یعنی محل سلام و موسوم به وادی السلام حضرت امام علی علیه السلام ....
۱۱_چرا انواع زباله و نخاله در محوطه داخلی و بیرونی روستا پراکنده باشد که تولید بیماری کند و هم به اعتبار اجتماعی شخصیت های معتبر جامعه روستایی در افکارعمومی لطمه وارد سازد؟
۱۳_چرا طرح هادی روستا فقط برای تخریب خانه کربلایی اسد باقری ساری و جاری است و برای دیگران ضعیف و ناتوان؟ و چرا طرح هادی روستا، فاقد اعتبار لازم و کافی برای اجراست؟
۱۴_چرا حسینیه جامع روستا که می توانست با همکاری اداره گردشگری و میراث فرهنگی به بهترین و مجهزترین امکانات تجهیز شود، فقیرترین حسینیه است؟

و دهها موارد دیگر که سخن گفتن درباره آنها بسیار زیاد است ....

 *برادران و خواهران* !
در روستا نمی توان خانواده ای را نام برد که که با یکدیگر فامیل،دوست و آشنا نباشد؟ همه باهم فامیل و دوست و آشنا هستیم و همه برای عمران و آبادانی محل سکونت تلاش کرده و تلاش می کنیم و در آینده نیز تلاش خواهیم کرد؟
 *انتخابات* در واقع باید *تألیفات قلوب* را در بین اقشار مختلف جامعه بوجود آورد و نباید کینه و کدورت را نشر و ترویج دهد؟
 *مساله، مسأله اسلام است؟*
 *مساله، مسأله نظام است* ؟
مساله، مسأله با تفاوت بودن در برابر یکدیگر، جامعه و محل است؟
مسأله توجه به امید و نو آوری است و لذا کسانیکه احساس می کنند می توانند وضعیت ناراحت کننده روستا را تغییر دهند، نباید در کنج عزلت نشسته و نسبت به جامعه بی تفاوت باشند؟
 *آیا پنج انگشت باهم برابر است؟* با اینکه همه انگشتان متعلق به یک دست می باشد ولی دربین آنان تفاوت زیاد است؟
لطفاً *عالمانه دراین سخنان اندیشه کنید* ....
 *با بصیرت وارد عرصه انتخابات* بشوید...
و *جهادی و بسیجی در خدمت رسانی به مردم بکوشید* تا در کنار مسئولان خدمتگذار بتوانید به مطالبات مردم پاسخگو باشید....
 *انتخابات* در واقع عرصه رقابت برای خدمت کردن بیشتر به مردم است و خدمت ایمانی و خالصانه به مردم، عبادت است.
اگر آثار رشد و تعالی در تمام زمینه ها به ویژه *مفاد ارزشی اصل یکصدم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران* در محله سکونت خود مشاهده نکنید، بدانید که در دنیا و آخرت دچار خسران و ضرر خواهید بود....
آنچه لازم به توضیح است باید گفته شود: هرگونه تصمیم گیری طایفه ای که معیارهای ارزشی والای انسانی، عزت انقلابی و کرامت اسلامی را تحت الشعاع فرار دهد بسیار *مسئولیت بار و خیران آور است و باید در برابر خدا پاسخگو باشند؟* .
از *فرماندار محترم و بخشدار محترم* که مسئول برگزاری انتخابات  ششمین دوره شوراهای اسلامی هستند، می خواهیم که نسبت به اجرای قانون انتخابات در روستاهایی که از جمعیت زیر دویست خانوار برخوردارند، دقت بیشتر نمایند و کسانیکه دارای سوء سابقه به جای حسن سابقه هستند، مطابق قانون و مقررات عمل کنند تا مملکت ما بنابه فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ره بدست تا اهلان نیفتد.‌‌...انشاءا...
از خداوند متعال توفیق و سعادت همگان را آرزومندیم و برای تمام کسانیکه به عزت و کرامت والای انسانی می اندیشند، دعای خیر مسئلت می نمائیم و امیدواریم این سخنان را سوءتعبیر ننمایند...

روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

  • جعفر خدا قلی زاده

بیانیه شماره ۶
باسمه تعالی
 *« انتخابات عرصه ای برای خدمت است»*

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و عرض تبریک *سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها* » به این وسیله اعلام می داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون بهای *شهیدان گلگون کفن* و مجاهدت های خستگی ناپذیر *امام عزیز ره* رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزات بی امان *ملت شریف ایران* در برابر طاغوت زمان به دست آمده است و ادامه این راه نورانی در سایه *رهبری های حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه ای* مدظله العالی  ادامه دارد و انشاءالله به ظهور *حضرت ولی عصر* عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل خواهد شد.
نظامی مقدسی که کرامت والای انسانی و فضیلت آن,در تمام اصول متعالی قانون اساسی قابل مشاهده است.
یقینا در پیروزی انقلاب اسلامی،مردم شریف و شهید داده ی *روستاها و تیره های عشایری* پا به پای مردم شهید پرور شهرها نقش کلیدی و موثری داشته اند. کما اینکه امروز به هر روستا و تیره های عشایری سفر شود، *مزار شهیدان والامقام،نماد عزت و اقتدار* نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه *برگ زرین افتخار دفاع از حریم ولایت، شرف،ناموس، میهن اسلامی و تمامیت ارضی کشور* در میان جمعیت عظیم روستاها و تیره های عشایری می باشد.
ما معتقدیم تنها کشوری در جهان هستیم, *بر پایه باورهای دینی ایمانی و قرآنی* در مقابل تحریم ها و فشارهای بین المللی مقاومت و پایداری کرده ایم و توانسته ایم با حفظ عزت و کرامت والای انسانی،در سایه پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی، به اوج اقتدار و قدرت منطقه ای و جهانی برسیم.
 *ما معتقدیم انتخابات در چنین نظامی، مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری واداره امور کشور است.*
ما معتقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نه تنها متعلق به کل ملت شریف ایران اسلامی است بلکه متعلق به تمام ملت های مظلوم و ستمدیده جهان است که برای آزادی خود از بندهای حکومت ظالمانه مبارزه می کنند.
لذا حزب مجمع مشارکت اسلامی بر مبنای اعتقاد به اصول متعالی قانون اساسی، در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال۱۴۰۰ حضوری پر رنگ به نمایش خواهد گذاشت.زیرا، آبروی نظام، در گرو مشارکت آگاهانه،جدی،دقیق، بصیر و حداکثری ملت ما در انتخابات ملی و محلی است.
بنابراین حزب مجمع مشارکت اسلامی در انتخابات پیش رو در عرصه ملی در قالب ائتلاف و جبهه به میدان انتخابات خواهد آمد و *در عرصه محلی نیز در قالب گروه خدمت با شعار همه باهم کار برای عمران و آبادانی محله در سایه اندیشه پویا-شهروند کوشا برای نیل به محله زیبا* پا به عرصه انتخابات محلی خواهد گذاشت.
در اینجا لازم است از همه دست اندرکاران انتخابات ملی و محلی در *هیات های اجرایی و نظارت* کمال قدردانی و تشکر را بعمل آوریم.
امیدواریم نخبگان و دلسوزان شریف روستاها و تیره های عشایری عالمانه و مسئولانه جهت عمران و آبادانی روستاها و محلات عشایرنشین ،نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
موارد مهم انتخاباتی به مرور زمان طی بیانیه ها، اطلاع رسانی خواهدشد.

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان (حم.ماج)
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

  • جعفر خدا قلی زاده

۱۲ *فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران* مبارک باد

به گزارش بصیرت جوانان: به مناسبت فرارسیدن ۱۲فروردین، سالروز *جمهوری اسلامی* ، پیام تبریکی از سوی حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان صادر شد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: متن کامل این پیام که به امضای جعفر خداقلی زاده دبیر کل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و بازرس خانه احزاب ایران رسیده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله در آستانه فرارسیدن ۱۲فروردین، سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده را به ملت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض می نمائیم و به روان پاک و طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درود بیکران الهی می فرستیم.ضمن آرزوی طول عمر باعزت از درگاه ایزد منان برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران مدظله العالی اشعار می داریم:
جمهوری اسلامی ایران مبین نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی می‌باشد. ماهیت انقلاب عظیم اسلامی ایران و روند مبارزه مردم مسلمان از ابتدا تا پیروزی که در شعار‌های قاطع و کوبنده همه قشر‌های مردم‌تبلور می‌یافت این خواست اساسی را مشخص کرده است. ویژگی بنیادی این انقلاب نسبت به دیگر نهضت‌های ایران در سده‌اخیر، مکتبی و اسلامی‌بودن آن است. ملت مسلمان ایران پس از گذراز نهضت ضد استبدادی مشروطه و نهضت ضداستعماری ملی‌شدن‌نفت به این تجربه گرانبار دست یافت که علت اساسی و مشخص‌عدم موفقیت این نهضتها، مکتبی نبودن مبارزات بوده است.
از ویژگی های دیگر جمهوری اسلامی ایران می توان اداره امورکشور مطابق اصل ششم قانون اساسی اشاره کرد که بیان می دارد:
در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکاء آرای عمومی اداره شود، از راه انتخابات : انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اعضای شوراها و نظایر این ها، یا از راه همه پرسی در مواردی که در اصول دیگر این قانون معین می گردد.
بله همه نیک می دانند که در نظام جمهوری اسلامی ایران همه ارکان نظام از طریق انتخابات عهده دار مسئولیت می شوند. این بزرگترین افتخار یک ملت است که رای آنان مورد تکریم و تفضیل است و این همان کرامت والای انسانی است.
از ویژگی های دیگر این نظام، سلطه پذیر نبودن آن است. اینکه یک کشور نوپا براساس معیارهای ارزشی و مکتبی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بایستد و به درجه ای از توان و اقتدار نظامی و پیشرفت علمی و تکنولوژی برسد که به ابرقدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شود،لطف و عنایت خداوندی است.
از ویژگی های دیگر این نظام نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته، ملت های مظلوم منطقه را در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی مقاوم و نفوذناپذیر سازد و این همان صدور انقلاب اسلامی است که در لبنان، سوریه،عراق و .... امت واحده اسلامی را تشکیل داده است.
۱۲فروردین ، یادآور حضور یکپارچه ملت شریف ایران در روزهای دهم و یازدهم فروردین،پای صندوق های اخذ رای می باشد که طی آن بیش از نود و هشت و دو دهم درصد آراء ملت پاسخ آری به جمهوری اسلامی بوده است، می باشد.
وظیفه است این روز را پاس بداریم و به نسل امروز و نسل های آینده تبریک عرض کنیم.

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و بازرس خانه احزاب ایران
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

  • جعفر خدا قلی زاده