بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

به گزارش بصیرت جوانان:فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان و نقل از گزارش ایسنا، متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای که به فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ شد، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سردار اشتری؛ سلام من را به همه کارکنان خوب و زحمت کش و خدوم نیروی انتظامی برسانید. مردم عزیز ما قدر دان زحمات و تلاشهای بی وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند. و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می کنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می کنند.

  • جعفر خدا قلی زاده

مراسم اربعین حسینی علیه السلام و یادمان شهداء و اموات برگزار می شود

به گزارش بصیرت جوانان:هم زمان با اربعین حسینی علیه السلام مراسم سوگواری و عزاداری اربعین حسینی علیه السلام و یادمان شهدای والامقام و اموات. به ویژه مراسم اولین سالگرد مرحوم علی خداقلی زاده فرمانده فقید پایگاه شهید بهشتی روستای ارزخوران در روز پنجشنبه مورخ هفدهم مهر سال۱۳۹۹ راس ساعت۱۶در پای السلام حضرت امام علی علیه السلام روستای ارزخوران برگزار می شود.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:این مراسم بنابه دعوت واحد فرهنگی پایگاه شهید بهشتی روستای ارزخوران حوزه شهید مصطفی خمینی ره پری و هیات مذهبی مجمع ذاکرین، شعراء و واعظین۱۴معصوم علیهم السلام برگزار خواهد شد.

  • جعفر خدا قلی زاده