بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

به گزارش بصیرت جوانان: سی و هشتمین بیانیه حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان صادرشد.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:  مهمترین موضوع این بیانیه اهمیت و حتی ضرورت مشارکت در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰می باشد.
به گزارش خبرنگار ما: متن کامل بیانیه بشرح ذیل است:

باسمه تعالی
«امام انتخابات را «فریضه دینی» می‌دانستند و در وصیت‌نامه خود می‌گویند *«عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در رأس گناهان کبیره باشد»* و «کوتاهی در مشارکت، پیامدهای دنیوی و حتی تا نسل‌های بعد داشته باشد که *مستلزم بازخواست الهی است* ».
سخنرانی تلویزیونی اخیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی

 *ملت شریف و فهیم ایران اسلامی*
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و عرض تسلیت *شهادت حضرت امام جعفر صادق* علیه السلام که در حدیثی فرمودند؛« *ازالةُ الجبالِ اَهْوَنُ مِن ازالةِ قلبٍ عن موضِعِه* : جابه‌جایی کوه‌ها آسان‌تر است از اینکه قلبی را از جایش برکنیم و به جای دیگر بریم» و اینکه پیامی ازخواهر مکرمه شهید همیشه سرافراز،شهید مهدی باکری در حین تنظیم این مطلب برام ارسال شدکه متناسب با اهداف صدور این بیانیه است و آن اینکه:*
*ما سه تا برادر داشتیم.*

*- علی‌آقا رو ساواک دستگیر کرد زیر شکنجه شهید شد. پیکرشو بهمون ندادن.
- حمیدآقا را هم که آقامهدی جاگذاشت تو جزیره‌ی مجنون.*
*- خود آقامهدی رو هم اروند برد.*
*یه مزار از سه برادرم نیست تو دنیایی به این بزرگی.‌ ( اونوقت مریم رجوی منتظره که مردم رای ندن تا به قول خودش مردم را بکشونه توی خیابونها)
*چقدر ما مدیون اینها و خانواده هاشون هستیم* 🌹شهدا شرمنده ایم»
باطلاع می رساند:
 *نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران* متعلق به کل ملت شریف و فهیم ایران اسلامی دلبسته به ولایت،آب،خاک و نیروهای مقاومت  و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید سپاه قدس در اقصی نقاط جهان به ویژه در لبنان،سوریه،غزه،فلسطین مظلوم،عراق و یمن و....است و دلسوزان این نظام ارزشی و آرمانی در سایه هدایت سکان این نظام الهی توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران به اهداف ارزشی و آرمانی آن می اندیشند نه به افرادی که بدنبال اغراض سیاسی،منافع حزبی و فردی و جاه طلبی مرسوم در دنیا؟
لذا این ملت بزرگ،انقلابی و اسلامی در صحنه های سرنوشت ساز نظام به ویژه در انتخابات۲۸خرداد۱۴۰۰ هجری.شمسی، حضوری پر رنگ به معرض نمایش خواهند گذاشت.انشاءا...
 *حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان* پیرو بیانیه های قبلی که تاکنون بیش از پنج جلد کتاب قطور و پرحجم را شامل می شود،ضمن دعوت دلسوزان و اهل انقلاب اسلامی به حضور در انتخابات چند نکته را بشرح ذیل متذکر می شود:
۱_هر چهار انتخابات ریاست جمهوری،مجلس شورای اسلامی،مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جای خود بسیارمهم و ارزشمند است،اما انتخابات ریاست جمهوری که درعرصه ملی برگزار می شود در عرصه افکارعمومی جهان از انتخابات محلی بسیار مهم تر و اثرگذارتر است و لذا باید هم خود و هم دوستان و آشنایان اهل انقلاب اسلامی و ایران اسلامی را به مشارکت آگاهانه و جدی در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰دعوت کنیم.
۲_ هرگونه قهر در انتخابات و بیان « رای بی رای» یک نوع خود باختگی و واگذاری عرصه به دشمنان نظام است که بیاید سرنوشت ما را آنطور که صلاح خود می داند، رقم بزند؟ این دیدگاه کاملا مطرود و مذموم است و هیچگونه استدلال منطقی و عقلانی و حتی مرسوم درمیان عرف بر آن قابل پذیرش نیست و خدا و پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام آن را محکوم می دانند؟ آیا قرآن ما را به تعاون،اعتصام به حبل الله، سارعوا فی الخیرات،تواصوا بالحق ،فاستبقوالخیرات و.....دعوت نمی کند؟
آیا در اثر نگاه گناه آلود اینگونه رفتار ضربه به نظام ارزشی و انقلابی ما که خون بهای شهیدان والامقام،امام عزیز ره و رهنمودهای مجاهدخستگی ناپذیر زمان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به نقطه اوج عزت و اقتدار رسیده است،بخورد؟ آنگاه مسببین این نگاه ضدارزشی،خائن و مفسد فی الارض نیستند؟
کسانیکه عزت ایرانی،عزت اسلامی، عزت الهی و ‌‌‌... به متاع هواهای نفسانی فروخته و خانه خود را در اختیار استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی گذاشته اند تا آمریکای جانی و صهیونیسم کودکش بیاید با نوامیس یک ملت شجاع و قهرمان هر رفتاری که دوست دارد،انجام دهد؟
۳_ ما معتقدیم همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند: *« راه امام،راه ما،هدف امام، هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست»* لذا در صحنه با تمام وجود و بصورت تمام قد خواهیم بود و حتی اگر بدانیم که صلاحیت  تعدادی از اهل انقلاب بنابه دلایلی هم در عرصه ملی و یا محلی، احراز نشده باشد که انشاءالله آنهم اسباب خیر و سعادت جامعه و محله و کشور است؟ ما برعهد خود با شهیدان والامقام و امام عزیز ره پایبند هستیم و از خدای بزرگ می خواهیم ما را اهل ولایت،اهل انقلاب و از رهروان حقیقی شهیدان و اما عزیز ره و امام خامنه ای مدظله العالی قرار دهد.

همه باهم حضور آگاهانه در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰پای صندوق های اخذ رای

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۹/۰۲/۱۶ ساعت۹صبح

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان: سی و هفتمین بیانیه حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان صادر شد.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: متن کامل این بیانیه که به امضای دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان رسیده است به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
«  ما میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و تمام اصول و ارزش‌های آن را حفظ خواهیم کرد».
حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

 *ملت شریف ایران اسلامی و امت بزرگ جهان اسلام برادران و خواهران*

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله فرارسیدن سی و دومین سالگرد *ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره* و پنجاه و هشتمین سالگرد *قیام خونین ۱۵خرداد* و سالگرد *شهادت جانکاه و مظلومانه* ششمین اختر آسمان امامت و ولایت *حضرت امام جعفر صادق* علیه السلام را تسلیت و تبریک عرض می کنیم.
در آغاز قرن۱۴ این اولین مراسمی است که در ایام کرونایی برای رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین گرامیداشت یوم الله قیام خونین پانزده خرداد و بزرگداشت ایام شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با محدودیت ها برگزار می شود.
 *چهاردهم خردادماه* ، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار نور و جنس صداقت و درایت است ؛ روزی که تمامی آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان را محزون و ملتهای تشنه حقیقت و آزادی را عزادار کرد؛ محبانش در ماتم فقدان وجود ارزشمندش سر و سینه زنان در خیابان ها اجتماع کردند.

به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی *«امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است»* و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه اش هم زنده خواهد ماند چنانکه می توان انقلابی که او رهبریش را بر عهده داشت را به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات جهان در قرن حاضر دانست که نقطه عطفی برای مبارزات ملتهای آزادیخواه است.

حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌ بدیل خود نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و ایران و ایرانی را از یوغ استبداد و استکبار رهایی بخشید.

و *یوم‌الله ۱۵ خرداد* نیز همان نقطه عطف انقلاب بزرگ امام راحل (ره) و سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است و اتفاقات این روز تمام قبایل و اقوام ایران را به اتحاد رساند تا همگی به صورت یکپارچه برای یک هدف بپا خواستند تا انقلاب اسلامی ایران به ظهور درآید.

ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و همچنین شهادت حضرت امام صادق علیه السلام ، امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و خون پاک شهداء ،تحت لوای فرامین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، برای *اعتلای نظامی که بالاترین ارزش است* و سرافرازی کشور عزیزمان با همدلی و اتحاد ،بیش از پیش تلاش نماییم.

 *ملت شریف ایران اسلامی و امت بزرگ جهان اسلام*

اکنون در این برهه زمانی که در اوج تحریم های ظالمانه قرار داریم و فشارهای اقتصادی زندگی را بر مردم عزیز ولایتمدار سخت کرده است، ملت ما در معرض امتحانی بزرگ قرار دارد و آن امتحان در واقع انتخاب ارزش های انقلابی،اسلامی و انسانی است.چون نظام ما در حقیقت پیروزی ارزش ها بر ضد ارزش ها بوده و هست و ادامه خواهد یافت انشاءالله.
امروز ما میراث داران این اصول متعالی، آرمانهای ارزشی و الهی هستیم که برای استقرار آن هم جان داده ایم و هم مال.استقلال ما، آزادی ما، جمهوریت ما و اسلامیت ما در گرو حضور و مشارکت همگانی در صحنه های سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعریف می شود.
ما هرگز این عزت الهی را فدای ذلت نفسانی و رفاه  مذلت بار نخواهیم کرد.
همه باهم  با کدانتخاباتی 14/000/328می آئیم تا به افکار عمومی جهان بار دیگر ثابت کنیم با *ولایت زنده ایم تاشهادت* و بنابه فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی؛ *« راه امام،راه ما،هدف او، هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست».*
امروز آنچه شورای محترم نگهبان قانون اساسی برای حفظ کیان اسلامی و ارزش های انقلابی صلاح دانسته و به مردم معرفی کرده است را محترم می شماریم و با علم و آگاهی و دقت در شایستگی های  آنان بهترین گزینه را انتخاب خواهیم انشاءالله.
در عرصه محلی نیز یعنی شوراهای اسلامی آنچه هیات مرکزی نظارت و هیات اجرایی ستاد انتخابات صلاح بدانند با تمکین ازنظر آنان وارد عرصه انتخابات خواهیم شد.انشاءالله.
در عرصه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی هم نهایت تلاش خود را برای پرکردن صندلی های خالی این دو مجلس مهم بعمل خواهیم آورد.انشاءا...
لازم به ذکر است که نظر *به حضور در شورای وحدت* ،آنچه این شورا صلاح دانسته و به مردم شریف ایران اسلامی و امت بزرگ جهان اسلام معرفی کرده است را محترم خواهیم شمرد و حمایت قاطع از آن خواهیم نمود.
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و بازرس خانه احزاب ایران
۱۴۰۰/۰۳/۱۳

  • جعفر خدا قلی زاده