بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

نه تنها سیل جمعیت شبه استان ری بلکه قبله تهران به استقبال رئیس جمهور مردمی امدند
به گزارش بصیرت جوانان: اعضای شوراهای اسلامی روستاهای امین آباد و اسلام آباد نظامی و دهیاران آنها در اینگونه امور از پیشتازان خدمت به مردم هستند.شهرداری منطقه ۲۰تهران و نواحی آنها نیز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سیل عظیم جمعیت حاضر در میدان شهرری، خیابان حرم، صحن های مطهر بودند.
فراجا به ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان ری و کلانتری ۱۳۱شهرری و ۱۷۲حضرت عبدالعظیم از جمله امنیت آفرینان مراسم استقبال از رئیس دولت مردمی دوره سیزدهم بودند.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت  جوانان:جعفر خداقلی زاده که خود از ساعت ها قبل در میدان شهرری حاضر بود و این گزارش را تهیه میکرد،اینکونه حضور مردم را توصیف می کند: مردم عزیز به ویژه اقشار همیشه در صحنه که حقا و انصافاً پای نظام و انقلاب هستند، از ساعت ها قبل با حضور در میدان شهرری در انتظار تشرف رئیس جمهور خود بودند که از تبار سادات و علمای اعلام و از مردمی ترین چهره های نظام هست بودند.کسی آنها را به زور و یا اجبار برای استقبال از رئیس جمهور نیاورده بود.انها به احترام سیدبودن، مردمی بودن، جهادی بودن، انقلابی بودن، خدمتگذار صادق بودن رئیس جمهور در میدان حاضر شده بودند.
جعفر خداقلی زاده افزود: واقعا سیل عظیم جمعیت در مراسم استقبال از دومین مقام عالی میهن اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر بود و تاکنون چنین موردی مشاهده نشده بود.
عضو شوراهای اسلامی کشور تصریح کرد: مردم شهرری ،اهل تقوا و دیانت که در جوار حرم ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خوب می دانند که باید از زائران بزرگترین مدحث روزگار یعنی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام چگونه پذیرایی و استقبال کنند که ثواب زیارت طبق روایتی از امام هادی علیه السلام امید می رود برابر با ثواب زیارت تربت حضرت امام حسین علیه السلام باشد.
آفرین براین همت و غیرت و تدین و ولایت مداری اهل ری باد.
واقعاً ری ظرفیت استان بودن را دارد که بتواند از شبکه مستقل برخوردار باشد تا برنامه های حرمین مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و امامزادگان شریف اطراف و اکناف آن و همچنین حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران را نه تنها به ملت ایران اسلامی بلکه به کل ملل جهان اطلاع رسانی کند.

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی