بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

ساختمان نوساز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد به بهره برداری رسمی می رسد
به گزارش بصیرت جوانان:اقدامات اولیه تامین زمین مناسب به مساحت ۸۰۰مترمربع توسط شورای اسلامی و دهیاری( دوره چهارم ۱۳۹۲_۱۳۹۶هجری شمسی) از طریق اداره موقوفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در محدوده بافت روستایی اسلام آباد نظامی معروف به شهرک نظامی بعمل آمد و موانع موجود در این اراضی برداشته شد و زمین در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گذاشته شد.متاسفانه پس از جذب پیمانکار در این دوره بدلایل عدم پرداخت بهای زمین و یا مسائل دیگر علی رغم واگذاری این پروژه به پیمانکار از طریق درج آگهی مناقصه در روزنامه های سراسری که اسناد آن موجود بنابه به اظهارات مدیر وقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال خسارت این پروژه اجرایی نشد؟
اما با رفع موانع این اراضی در دوره پنجم شورای اسلامی مراسم کلنگ زنی آن با حضور مسئولان به زمین زده شد و اقدامات اجرایی آن حدود یکسال متوقف بود؟ در انتهای دوره پنجم شورای اسلامی مراحل احداث این پروژه به پیمانکار بنام آقای نوری واگذار شد و علی رغم پیشرفت خوب کار بدلیل گرفتاری شورای اسلامی و دهیاری دوره پنجم به دستگاه قضایی این پروژه هم مانند سایر پروژه های دیگر متوقف گردید و حتی رها شد تا اینکه به محل ایاب و ذهاب معتادین  و کارتن خواب ها گشت و تمام تاسیسات داخلی آن به مرور زمان به غارت رفت و در نهایت به اجاره انباشت ضایعات گذاشته شد ؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان: جعفر خداقلی زاده که مشاور شورای اسلامی شهر تهران در قالب عضویت در انجمن شورایاری محله عباس آباد بود با مشاهده این اوضاع نابسامان با به تصویر کشیدن و درج اوضاع نامناسب این مرکز بهداشت و درمان به فرماندار ویژه وقت شهرستان ری و بازدید های مسئولان معاونت عمرانی فرمانداری و بخشداری این موضوع پیگیری گردید و درنهایت توسط یک خیر این ساختمان به مرحله بهره برداری رسیده است.
اکنون این پروژه بزرگ و عظیم بهداشتی و درمانی که در ضلع جنوبی غربی روستای اسلام آباد نظامی در حاشیه کانال عباس آباد روبروی شهرداری ناحیه ۶منطقه ۲۰تهران  در سال سوم دوره ششم شوراهای اسلامی به مراحل بهره برداری می رسد...
البته در تابستان سال جاری که شاهد روی کار آمدن دو سرپرست دهیاری بودیم ، هرکدام از این عزیزان در تجهیز امکانات و تاسیسات این مرکز نقش مهمی را ایفا کردند که قابل تقدیر و تحسین است...
و ما وظیفه داریم از فرماندار محترم ،بخشدار محترم، دادستان محترم،ریاست محترم دادگستری ،رؤسای محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ،پیمانکاران عزیز و خیرین گرامی ،اعضای محترم شورای و دهیاری دوره های چهارم و پنجم،اصحاب رسانه و مطبوعات و شورای اسلامی و دهیاری دوره فعلی محله مذکور که هرکدام به نوعی در بهره برداری این مرکز نقش داشتند، کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ما: سرکار خانم دکتر عباسی مراسم افتتاحیه ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد را روز چهارشنبه ۲۲شهریور در اوایل ساعات اداری اعلام کرد.مسئول این مرکز بهداشتی و درمانی از همکاری آقای داود خداقلی زاده سرپرست دهیاری اسلام آباد نظامی و همچنین اعضای شورای اسلامی با این مرکز کمال قدردانی و تشکر را نمود.

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی