بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش بصیرت جوانان:باحضور مسئولان شهرستان ری در سالن اجتماعات بخشداری کهریزک،عالی ترین مقام دولت دراین بخش معرفی گردید.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:دراین مراسم سیاسی که باحضور پررنگ اصحاب رسانه و مطبوعات انجام شد،مهدی مجیدی بعنوان بخشدار کهریزک معارفه و از توکلی کجانی تکریم و تجلیل گردید.

گفتنی است مهدی مجیدی معاونت پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی فرمانداری ویژه ری را برعهده داشته و قبلاهم بخشدار مرکزی ری را درکارنامه و سوابق خدمتی داشتند. توکلی کجانی هم بخشدار اسبق کهریزک بوده وپیش از آن همچنان عضوشورای اسلامی باقرشهربودند.

پایگاه اطلاع‌رسانی و امور خبری بصیرت جوانان این معارفه و تکریم را به دو خدمتگذار تبریک عرض می نماید.

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:نمازجمعه این هغته مه مصادف با13مهر،روزنیروی انتظامی و سرآغاز هفته نیروی انتظامی بود،باحضورنیروهای پلیس سرکلانتری نهم فاتب درمحل همیشگی مصلای بزرگ ری برگزارشد.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:خطیب نماز جمعه شهرری درسخنان مردم و مسئولان را به رعایت تقوای الهی و ساده زیستی دعوت کرد و گفت:اگر زندگانی اشرافیگری دربین مسئولان ادامه یابد،یقینا نظام آسیب خواهد دید.

حضرت آیت اله شاهچراغی به ذکر مصائب آل ا... پرداخت.

وی در خطبه دوم به ویژگی منتظران پرداخت و افزود:منتظران مهدی(عج) باید در عرصه عمل آماده ظهورباشند.

امام جمعه شهرری در خطبه دوم به اجتماع یکصدهزارنفره بسیجیان در استادیوم آزادی اشاره کرد و تصریح نمود:ابن حصور،ولایتمداری و اقتداربسیجیان را در دفاع از نظام نشان میدهد.

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان در جمع دهیاران روستاهای دهستان اوریاد،این دهستان را پایه گذارفرهنگ وتمدن اسلامی،دینی و مذهبی برشمردکه شخصیت هایی چون آیت ا... موسوی (رضوان ا...تعالی علیه)در آن رشد و پرورش یافته است و یکی از چهره های ماندگار استان محسوب می شود.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:محسن بهاری با اشاره به استعدادهای ذاتی مردم مذهبی این دهستان درامرتعزیه خوانی افزود:


برگزاری مراسم های تعزیه خوانی در مناطق روستایی نشان دهنده ی علوی بودن مردم ولائی است منتهی باید متون اشعارتعزیه خوانی را دقت و نظارت کنیم که خدای نکرده اهداف مقدس نهضت حسینی(ع)دچارانحراف نشود.

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبه کمک های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود:بنای دولت خصوصی سازی است تا مشارکت بخش خصوصی و نظارت دولت بتوانیم امورفرهنگی و هنری را به پیش ببریم و چنانچه همانطوریکه برادرمان خداقلی زاده اشاره کردند، اینگونه فعالیت های فرهنگی و هنری به ثبت برسند از کمک های دولتی هم می توانند بهره مند،شوند

  • جعفر خدا قلی زاده