بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

 

به گزارش بصیرت جوانان:به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، پیام تبریکی از سوی دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان صادر شد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:متن کامل پیام تبریک بشرح ذیل است:
بنام خدا

«هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ». آیه ۲سوره جمعه

خدا را شاکریم که دوران جاهلیت که در آن زنده بگور کردن دختران رسم و عادت اقوام جاهل گردیده بود، با بعثت نبی مکرم اسلام به پایان رسید و زنان ارج و منزلت واقعی خود را یافتند .بگونه ای که حضرت امام خمینی ره فرمودند؛« از دامن زن مرد به معراج می رود» و نبی مکرم اسلام فرموده اند؛« الجنة تحت اقدام امهات». آری انقلاب اسلامی به ملت یک عمر تحت استثمار و استعمار استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل اعتبار، عزت و شرف بخشید و انسان های دربند طاغوت را از بند اسارت و بندگی طواغیت زمان رهانید.
از محسنات و دستاوردهای انقلاب اسلامی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در تمام فصول ۱۴گانه قانون اساسی آن برکرامت و فضیلت انسانی به ویژه در فصل سوم تاکید شده است.
انقلاب اسلامی ایران به ما آموخت که زیر بار ظلم و ستم نرویم و از استبداد و مظاهر طاغوت در هرشکل و شمایل برائت بجوییم.
انقلاب اسلامی به ما آموخت که زن دارای منزلت و جایگاه رفیع است و کالایی نیست که از آن بعنوان مدلینگ در مجالس و بازار با استثمار ارزش و جایگاه والای آنان برای تکثر ثروت و مکنت بهره بگیریم.
امروز کسانی که دم از حقوق زن می زنند ولی این ریحانه های بهشتی را برای لذایذ و هواهای نفسانی بهره جسته با شعارهای فریبنده، زن، زندگی و آزادی قصد دارند، ظلمت را بر نور و روشنایی و طاغوت را بر عزت و وارستگی و آزادی را بر اسارت و بندگی مستولی کنند ، بدانند حنای آنان دیگر رنگ ندارد.... دشمنان نظام در چندماه اخیر تا آنجایی که می توانستند از این سرمایه های اجتماعی برای نیل به مقاصد شوم براندازی خود بهره جستند اما با تدابیر و مواضع دفاعی و مقابله احسن فراجا و سپاه و بسیج و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  با این توطئه و دسیسه همه جانبه، نقشه های آنان کاملاً نقش برآب شد و امروز ابرقدرت جهانی ، آب سردی رابه روی جیره خواران و مزدوران لیدر اغتشاشات اخیر ریخت و اعتراف ذلت بار نمود: دیگر هیچ اغتشاشگر در وسط میدان نیست و ما قصد براندازی نظام را نداریم و باید باب مذاکره را بازکنیم چون نمی توانیم با این نظام مقابله کنیم....
آری ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین...
خدا نقشه های شوم آنان را بهم ریخت ....

بله برادران و خواهران ، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در حالی جشن میگیریم که برای خاموش کردن آتش فتنه همه جانبه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با بهره گیری از زنان و دختران مورد تغافل ، شهدای عزیزی را از فراجا و سپاه و بسیج تقدیم نهال مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده ایم ، شهدایی چون عجملو، الله وردی، الله کرم و.....که از خداوند متعال برای شادی ارواح طیبه شهدای والامقام به ویژه شهدای امنیت دعای خیر ،رحمت و مغفرت مسئلت می کنیم.
چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در حالی جشن میگیریم که دورتادور میهن اسلامی ، مین گذاری شده و درصدد آتش افروزی هستند اما به برکت رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و مسئولان مدبر نظام  ،تمام مین ها خنثی گشته است و آتش فتنه انگیزان خاموش گردیده است.
امروز الحمدلله خون شهدای انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند و سربه فلک کشیده تبدیل کرده است که در مقابل توفان های عظیم حتی خم به ابرو نمی آورد چه برسد،کوچکترین تکانی بخورد.
سلام ما به امام عزیز ره آن مجاهد فی سبیل الله و سلام ما به شهدای والامقام که مجاهدت آنان در سایه رهبری به ثمر نشسته است و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگر در عرصه جهانی قدرت نمایی می کند و چشم امید تمام مستضعفین گردیده است و چه زیبا سیدحسن نصرالله گفت: بندکفش حاج قاسم سلیمانی از سرترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا ارزشمندتر است و این سخن ابهت کذایی استکبار جهانی را بهم ریخت ...
سلام بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز خار چشم استکبار و صهیونیسم است و لذا اروپایی ها با صدور بیانیه ها یک سازمان دفاعی کشور را تروریست می خوانند در حالی خود مظهر تروریست پرور در جهان هستند ..

سلام بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی که با رهبری حکیمانه خویش هدایت این نظام
جعفر خداقلی زاده : :
مقدس را بدست گرفته است.
آری انقلاب اسلامی ایران، روح تعلیم و تربیت اسلامی را در پیکره جوامع جهانی دمیده است که مصداق آیه شریفه سوره جمعه است که در ابتدای این مقاله آمد. در این رابطه لبنان، سوریه، عراق، یمن و لشکر فاطمیون از مصادیق بارز این تعلیم و تزکیه است که توانست ملل جهان را از وجود داعش برهانند.
در پایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را نه تنها به ملت مبارز ایران اسلامی بلکه به تمام ملل مستضعف جهان تبریک عرض میکنم. قطعه اشعاری را در وزن و قافیه خمینی ای امام به زبان اذری سروده ام را تقدیم شما عزیزان می کنم:

«خمینیه سلام،شهیدلره درود»

چوخ گوزل قویموسان ایرانا قدم
سالموسان ولوله دوشمنه او دم
خوش گلوبسن امام ایلروک سنه
افتخار ایلروک هر زمان سنه

بو دور شعاریمیز:  خمینیه سلام
بو دور کلامیمیز:  شهیدلره درود

او قوجا رهبره  ایلروک سلام
عالم دینه واجب دور احترام
ای خمینی آدون اولدی جاودان
ای کلامی ، اولان  زینت  زبان

 
بو دور شعاریمیز:  خمینیه سلام
بو دور کلامیمیز:  شهیدلره درود

خامنه ای اولوب رهبر زمان
بیعتین ایلیوت میلت جهان
هم بسیجی، سپاهی دی پاسبان
ارتش و انتظامی دی جاودان


بو دور شعاریمیز:  خمینیه سلام
بو دور کلامیمیز:  شهیدلره درود

داعشی ایتموشوک محو روزگار
موشکیله اونی،ایتموشوک شکار
زینبه ائیلدی خدمت آشکار
حاج قاسم سلیمانی ماندار


بو دور شعاریمیز:  خمینیه سلام
بو دور کلامیمیز:  شهیدلره درود

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی غ
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی