بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش بصیرت جوانان:درپی تصادف دلخراش جوان ناکام مهدی روحی نوه شهیداروجعلی روحی ازطرف کفاشان پیام تسلیتی منتشر شد.متن پیام به این شرح است؛

بازگشت همه بسوی اوست.خبرتاسف باروتالم باردرگذشت جوان ناکام مهدی روحی باعث تاثرعمیق قلبی اینجانب ومردم شریف شهرک نظامی گردید.

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرک نظامی(کفاشان)این ضایعه تاسف باروغم انگیزرابه خانواده های محترم ان مرحوم تسلیت عرض نموده وخودرادرغم واندوه خانواده های معزاشریک می داند.برای ان مرحوم رحمت واسعه وبرای بازماندگان اجروصبرجمیل ارزومنداست.جعفرخداقلی زاده مسوول کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی اسلام ابادنظامی(کفاشان)

  • جعفر خدا قلی زاده

جعفرخداقلی زاده دبیرکل مجمع مشارکت اسلامی جوانان ومدیرمسئول هفته نامه سراسری بصیرت جوانان فرارسیدن یازده شعبان سالروزفرخنده میلادباسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان را به عموم جوانان امت اسلام تبریک عرض می نماید.
توجه شماعزیزان رابه مقاله ای دراین رابطه که توسط خبرگزاری ایسنا تهیه شده جلب می نمایم:
حضرت علی‌اکبر (ع) در مکتب انسان‌ساز پدر شیوه‌های صحیح دفاع از مکتب و اطاعت از امامت و حمایت از آرمان‌های مقدس دین را آموخت. حضرت به لحاظ جلال، جمال و کمال سر تا به پا آینه احمد و آلش است چه به طینت چه به صورت چه به سیرت چه به قامت چه به هیبت
.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حضرت علی اکبر (ع) فرزند بزرگ امام حسین(ع) در یازدهم شعبان سال ۳۳ هجری قمری در مدینه دیده به جهان گشود.

مادر بزرگوار وی لیلا دختر ابی مره است. لیلا برای امام حسین(ع) پسری آورد، رشید، دلیر، زیبا، شبیه‌ترین کس به رسول خدا، رویش روی رسول، گفت‌وگویش گفت‌وگوی رسول خدا، هر کسی که آرزوی دیدار رسول خدا را داشت بر چهره پسر لیلا می‌نگریست، تا آنجا که پدر بزرگوارش می‌فرماید «هرگاه مشتاق دیدار پیامبر می‌شدیم به چهره او می‌نگریستیم»؛ به همین جهت روز عاشورا وقتی اذن میدان طلبید و عازم جبهه پیکار شد، امام حسین(ع) چهره به آسمان گرفت و فرمودند: «اَللّهُمَّ اشْهَدْ عَلی هؤُلاءِ الْقَوْمِ فَقَدْ بَرَزَ اِلَیْهِمْ غُلامٌ اَشْبَهُ النّاسِ خَلْقاً وَ خُلْقاً وَ مَنْطِقاً بِرَسُولِکَ کُنّا اِذَا اشْتَقْنا اِلی نَبِیِّکَ نَظَرْنا اِلی.... بارالها! بر این مردم گواه باش که جوانی به مبارزه‌ آنان شتافت که در خلقت و خوی و گفتار، شبیه‌ترین مردم به فرستاده‌ی توست»

حضرت علی اکبر (ع) اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. شجاعت و دلاوری حضرت علی اکبر (ع) و رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد. سخنان و فداکاری‌های وی نیز به خوبی مؤید این مطلب است.

شمه‌ای از فضائل و مناقب حضرت علی اکبر علیه السلام

تربیت شایسته امام حسین (ع) سبب شد که حضرت علی اکبر (ع) به بهترین صفات کمال آراسته شود. عواملی همچون اصالت خانوادگی، تربیت و وراثت، کسب علم و فضایل که از عناصر تشکیل دهنده شخصیت هر فرد است، در وجود و زندگی او فراهم بود. خلق و خوی او و رفتار و حرکات و ادب و متانتش در حدّ اعلای برجستگی و درخشندگی بود. آن گونه که گفته و نوشته‌اند، رفتارش یادآور حرکات و رفتار پیامبر خدا (ص) بود و همین سبب می‌گشت تا در چهره او شخصیت پیامبر(ص) را مشاهده کنند و با دیدن او یاد حضرت رسول (ص) را در ذهن‌ها زنده کنند. علی اکبر، نسخه‌ای برابر با اصل نسبت به رسول خدا و شاخه‌ای از آن شجره طیبه و ریشه پاک بود و وارث همه خوبی‌های خاندان عصمت و طهارت به شمار می‌رفت.

حضرت علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه‌ای از خوبی‌ها و فضیلت‌ها و نمونه‌ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر (ص)بود. حتی کسی چون معاویه هم که دشمن خاندان عصمت بود، به فضایل او اقرار داشت.

رابطه سرشار از ادب و احترام حضرت علی اکبر (ع) به پدر و علاقه و محبت پدر به فرزند، در همه مراحل زندگی این دو الگوی فضیلت وجود داشت و ‌نهایت و اوج آن، در صحنه عاشورا دیده می‌شود.

تربیت ولایی و تأدیب شایسته، سبب شده بود حضرت علی اکبر (ع) همواره در خدمت و اطاعت پدر بزرگوارش باشد و در ‌نهایت ادب، گوش به فرمان و آماده جان نثاری شود.

حضرت علی اکبر علیه السلام، الگوی جوانان

جوان، محتاج اسوه و الگوست. اسوه و الگوی جوان، باید جوان باشد؛ تا فضایل و کمالات این جوان دست یافتنی و ملموس باشد.

قرآن برای زندگی بشر، اسوه و الگو معرفی می‌کند؛ «لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ». اگر پیامبر(ص) و سبک زندگی نبوی اسوه و الگوست، هر شخص و سبک دیگری اگر بخواهد اسوه و الگو باشد، باید رنگ و بوی پیامبر را داشته باشد و «اَشْبَهُ النّاسِ خَلْقاً وَ خُلْقاً وَ مَنْطِقاً بِرَسُولِ الله» باشد.

امام حسین علیه السلام حضرت علی اکبرعلیه السلام را عصاره بنی هاشم و شبیه‌ترین مردم به پیامبر صلی الله علیه وآله دانسته، فرمود هر وقت دلمان برای رسول الله تنگ می‌شد، مشتاق زیارت حضرت علی اکبر (ع) می‌شدیم و زیارت و ملاقات حضرت علی اکبر علیه السلام بود که دلمان را در فراق پیامبر صلی الله علیه وآله تسلی می‌بخشید.

پس اگر کسی شیفته جمال و کمال پیامبر صلی الله علیه وآله است، می‌تواند از رخسار و فضایل علی اکبر هم به پیامبر صلی الله علیه وآله برسد.

حضرت، نخستین شهید بنی هاشم در روز عاشورا بود و در زیارت شهدای معروفه نیز آمده است: السَّلامُ عَلَیکَ یا أوَّلَ قَتیلٍ مِن نَسلِ خَیرِ سَلیلٍ. حضرت علی اکبر (ع) در نبرد روز عاشورا 200 تن از سپاه عمر سعد را در دو مرحله به هلاکت رسانید و سرانجام مرّه بن منقذ عبدی بر فرق مبارکش ضربتی زد و او را به شدت زخمی نمود. آن‌گاه سایر دشمنان، جرأت و جسارت پیدا کرده و به آن حضرت هجوم آوردند و وی را آماج تیغ شمشیر و نوک نیزه‌ها نمودند و مظلومانه به شهادتش رسانیدند.

امام حسین (ع) در شهادتش بسیار اندوهناک و متأثر شد و در فراقش فراوان گریست و هنگامی که سر خونین‌اش را در بغل گرفت، فرمود: ولدی علی عَلَی الدّنیا بعدک العفا (فرزندم علی، دیگر بعد از تو اف بر این دنیا)

در مورد سنّ شریف وی به هنگام شهادت، اختلاف است. برخی می‌گویند 18 ساله، برخی می‌گویند 19 ساله و عده‌ای هم می‌گویند 25 ساله بودند. اما از اینکه وی از امام زین العابدین (ع)، فرزند دیگر امام حسین (ع) بزرگ‌تر یا کوچک‌تر بود، اتفاقی میان مورخان و سیره نگاران نیست. روایتی از امام زین العابدین (ع) نقل شده که دلالت دارد بر اینکه وی از جهت سن کوچک‌تر از حضرت علی اکبر (ع) بود. آن حضرت فرمود: کان لی اخ یقال له علیّ اکبر منّی قتله الناس...

مقبره حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلای معلا پایین پای اباعبدالله الحسین علیه السلام است و در سلام زیارت عاشورا منظور از "وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ" آقا علی اکبر علیه السلام است.

در کشور ایران اسلامی روز میلاد حضرت علی اکبر (ع)به روز جوان نامگذاری شده است به این مناسبت به روایاتی در

در باب جوان و جوانی اشاره می‌کنیم.

حضرت محمد صلی الله علیه و آله می‌فرمایند:

*برتری جوانی که در جوانی خدا را عبادت می‌کند بر پیری که در بزرگسالی به عبادت می‌پردازد، مانند برتری پیامبران الهی نسبت به دیگران است.

*خداوند متعال، به وجود جوان عبادت پیشه بر فرشتگان می‌‏نازد و می‌‏فرماید: بنگرید این بنده مرا! به خاطر من از شهوت خویش دست کشیده است.

حضرت علی علیه السلام می‌فرمایند:

*ای گروه جوانان! آبرو و شرف را با تربیت و دین خود را با دانش حفظ کنید.

*دل نوجوان همانند زمین آماده و پاکی است که هر بذری در آن بپاشید،‌ همان را قبول خواهد کرد.

*دو چیز است که کسی ارزش آن را نمی‌شناسد، مگر وقتی که آن را از دست بدهد: جوانی و آرامش.

*هرگاه در کاری که با آن مواجه شدی، نیازمند مشورت بودی، ابتدا با جوانان مشورت کن؛ زیرا به لحاظ ذهن، تیز‌تر و به لحاظ حدس و گمان، سریع‌ترند. سپس آن را بر میانسالان و کهنسالان عرضه کن تا بررسی کنند و بهترین رأی را برگزینند؛ زیرا آن‌ها تجربه بیشتری دارند.

امام باقر (ع) فرمودند:

روزی امام علی (ع) به بازار بزازان وارد شد و دو پیراهن خرید؛ یکی به سه درهم و دیگری به دو درهم. سپس به خدمتکارش، قنبر فرمود: پیراهن سه درهمی را بگیر. قنبر گفت: این پیراهن برای شما شایسته‌تر است؛ زیرا شما به منبر می‌روی و برای مردم خطبه می‌خوانی. امیرمؤمنان علی (ع) فرمود: «تو جوانی و خواسته‌های جوانی داری و من از خدا شرم دارم که خود را بر‌تر از تو بدانم

* هرگاه جوانی را سرزنش کردی، از برخی گناهان او درگذر تا سرزنش تو، او را به سرسختی و مقابله وادار نکند.

*جهل جوانان بخشودنی و دانش آن‌ها ناچیز است.

*چه نزدیک است دنیا به نابودی، و جوانی به پیری.

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:جعفرخداقلی زاده دردیدارباحسین عزیزی مسوول روابط عمومی بخشداری مرکزی ری،روز روابط عمومی رابه این شخصیت برجسته ی علمی وفرهیخته ی خط مقدم جبهه فرهنگی وارتباطات اجتماعی کشورتبریک گفت.

م.کفاشان دراین دیدارکاری برحسب وظایف قانونی که برعهده شوراهای اسلامی باستناداصل یکصدم قانون اساسی کشورگذاشته شده است،ابرازامیدواری کردباتعاون وهمیاری نهادهای مدنی ودستگاههای دولتی بتوانیم فرهنگ ناب واصیل اسلام عزیزناب محمدی(ص)نه تنهادرداخل کشوربلکه درعرصه جهانی وبین المللی تبلیغ وترویج کنیم.

مدیرمسوول بصیرت جوانان ضمن تبریک روزروابط عمومی به این برادرعزیزدربخشداری مرکزی ری تصریح کرد:یقیناوجودافرادتحصیل کرده وعلاقه مندبه امورروابط عمومی نقش مهمی درهدایت افکارعمومی به توجه بیشتربه اصول وارزشهای انقلاب اسلامی خواهدداشت.

دبیرکل مجمع مشارکت اسلامی جوانان نقش روابط عمومی درهردستگاه رابه منزله زبان گویای ان دستگاه درتحقق اهداف ان دستگاه برشمردکه بایدموردتوجه ویژه قرارگیرد.

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:دراین مناقصه جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرک نظامی 720 میلیون تومان برای جدول گذاری،نهرسازی واحداث معابرعمومی ومبلغ300 میلیون تومان برای آسفالت معابرعمومی بادستگاه فینیشرومبلغ250میلیون تومان جهت زیرسازی ولکه گیری آسفالت معابرعمومی طی آگهی مورخ26 فروردین ماه سال جاری که در روزنامه اطلاعات منتشرشده بود،بودجه واعتبارتخصیص یافته بود.

جعفرخداقلی زاده نماینده تام الاختیارشورای اسلامی شهرک نظامی دراین جلسه که روزیکشنبه مورخ27اردیبهشت سال 1395 درمحل دفترشورای اسلامی برگزارگردید،شرکت نمود.

دراین جلسه انتخاب پیمانکاران واجدشرایط مهندس فرهاداینانلودهیار،مهندس سیدعلی ذیحساب دهیاری،مهندس شاهگردی ومهندس بهرام پور کارشناسان دفتر فنی دهیاری،آقایان فریدون اینانلونیروی دهیاری وحجت قیصری مسئول روابط عمومی دهیاری،آقایان درخشان،کشاورز ودباغ بعنوان نمایندگان حوزه بخشداری مرکزی ری وآقای حاج ناصررضایی رئیس شورای اسلامی حضورداشتند.

درپایان این جلسه شرکت دناسازان پارس بعنوان برنده مناقصه اعلام شد.

  • جعفر خدا قلی زاده
به گزارش بصیرت جوانان:انتخابات چهارمین دوره هیاتهای اجرایی وبازرسی جمعیت هلال احمرشهرستان ری به صورت باشکوه باحضورداوطلبان وهواداران انان درتالاربزرگ ستاره ری برگزارشد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی واموربین الملل بصیرت جوانان:جمعیت هلال احمرشهرستان برای برگزاری هرچه باشکوهتراین انتخابات که درفضایی کاملارقابتی وازادوسالم باشدبرنامه ریزیوسیعی نموده بود.ازجمله ترتیب دادن نشست های داوطلبان قبل ازبرگزاری انتخابات به منظورهم اندیشی ویارگیری وحضورگروهی درانتخابات رامی توان ازکارنامه درخشان مدیریت اقای اکبری برشمرد.بسیج نیروهای هلال احمراعم ازروستایی وشهری رابایددرکارنامه چنین شخصیتی بحساب روحیات انقلابی واسلامی ایشان محسوب کرد.
جعفرخداقلی فرزندحماسه سیاسی24خردادسال1392ضمن شرکت درانتخابات ودریافت برگ رای ونوشتن داوطلبان موردنظرازمجموعه برنامه های بازدیدبعمل اورد.
  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:مراسم ولادت باسعادت سومین اختراسمان ولایت وامامت حضرت اباعبدا...الحسین(ع)سیدالشهدا(روزپاسدار) ومیلادباسعادت پرچمدارکربلاحضرت ابالفضل العباس(ع)(روزجانباز)وفرخنده ولادت باسعادت چهارمین اختراسمان ولایت وامامت حضرت امام سجاد(ع)باحضورذاکرین،شعرا ومادحین اهلبیت عصمت وطهارت(ع)وجمعی ازدوست داران خاندان عصمت وطهارت(ع)بصورت باشکوه برگزارشد.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بصیرت جوانان:این مراسم باشکوه درمنزل اقای شیرجنگ درشهرک نظامی شهرری برگزارگردید.

8250864742

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان:درآستانه ی هفته ی معلم طی مراسم باشکوهی درشهرستان شهریارازمعلمان نمونه ی استانی تقدیر وتجلیل شد.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بصیرت جوانان:لازم به توضیح است که علی یاوری از رزمندگان وآزادگان هشت سال دفاع مقدس بوده ودر سنگر مدارس بیش از 25 سال سابقه خدمت خالصانه در عرصه تعلیم وتربیت اسلامی فرزندان ایران زمین را در کارنامه اش دارد .

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان ازمشهدمقدس:درابتدای همایش دکترمجیدراوندی رییس شورای اسلامی شهرستان ری طی سخنانی خدمت درنهادشوراهای اسلامی رایک نعمت خدادادی توصیف کردکه نقش مهمی درعمران وابادانی کشوردارند.چراکه درحوزه های انتخابیه خودشبانه روزحضوردارندوکانون رجوع مردم هستندودرخاکریزاول خدمت قراردارندولذاباحفظ وحدت وهمدلی بایدبکوشندتاازاین فرصتها علی رغم سمپاشی برخی افرادمغرض بهترین استفاده رابنمایند.

سپس دکترجمالی پوربه دستاوردهای مهم دولت تدبیروامیداشاره کردندکه باعث توجه وحضورکشورهای مختلف درایران گشته ویقینارونق اقتصادی رادرسال1395شاهدخواهیم بود.ایشان نقدهای سازنده رادرراستای خیرخواهی دانستندولی درمقابل ازکسانیکه بازیرسوال بردن دستاوردهای دولت ان راناکارامدتلقی میکنندانراظلم به ملت دانستندوگفتنداین دستاوردهاراموردتاییدمقام معظم رهبری عنوان کردندکه ازتیم مذاکره کننده ی هسته به عنوان رزمندگان شجاع نام بردند.یعنی کلیات مذاکرات هسته ای راموردتاییدرهبری ومجلس شورای اسلامی برشمردندوازهرگونه تفرقه واختلاف دربین مسوولین نظام هشداردادند.

معاون استاندارتهران افزود:یکی ازعناصردشمن برای نظام جنگ فرهنگی است وا عناصراین جنگ نرم فرهنگی ایجاداختلاف بین مسوولین است.بایدمراقب ومواظب باشیم.

فرماندارویژه شهرستان ری دربخش دیگری ازسخنان خودبه اهمیت شوراهای اسلامی پرداخت وگفت:ظرفیت بزرگی ازفرصت خدمت رسانی به شوراهای اسلامی واگذارشده بایدقدران رابدانیم.

ایشان اکثرشوراهای اسلامی راپاکدست برشمردندوگفتند:من شهادت میدهم که اکثرشوراهای اسلامی شهرستان ری پاکدست وسالم هستندامابایدمراقب افتهای شورای اسلامی باشیم.چراکه عده ای قلیل بارفتارهای خودوجههانقلابی واسلامی شوراهای اسلامی راخدشهدارمیکنند.


دکترجمالی پورفرصتهای خدمتگزاری رابسیارناچیزبرشمردندکه قدران رابایدبیشترازاینکه هست ،بدانیم.شمایک سال فرصت داریدتمام ظرفیت خودرابکارگیریدتادرافکارعمومی خودراخادم ملت نشان دهید.

وی پرهیزازاختلافات راخاطرنشان کردندکه علت اصلی ریشه اختلافات راعدم وجودعقلانیت درامورشورایی برشمردندولذابایدازقوه عقلانی استفاده کنیم تاریشه اختلافات بین شوراهاخشکانده شود.

درادامه معینی معاون اداره کل باخاطرنشان کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی برجنگ اهمیت مقابله باجنگ نرم بدلیل عدم رویت دشمن پرداخت وگفت:بایددراین زمینه اگاهی وامادگی لازم راداشته باشیم.

ایشان افزود:حدود200شبکه فارسی زبان فعالندبااینهمه هزینه چگونه اداره می شوند؟!کمی تامل واندیشه کنیدمتوجه خواهیدشدکه هدف ازبین بردن بنیان خانواده هاست.

لازم به توضیح است:دراین همایش که به مناسبت هفته شوراهای اسلامی درسالن نوراداره کل اوقاف وامورخیریه خراسان رًوی برگزارشداعًای شوراهای اسلامی شهرستان ری شرکتداشتند.

گزارشگرجعفرخداقلی زاده مدیرمسوول هفته نامه سراسری بصیرت جوانان


  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان ازمشهدمقدس:جعفرخداقلی زاده باادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی ورهبرکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره)که بامجاهدت وایثارخویش پایه گذارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدندوباتدوین قانون اساسی ارمانهای متعالی اسلامی وانسانی رامحقق ساختند درگفتگوبارسانه های داخلی به اهمیت نهادهای مردمی دراداره کشورپرداختندوگفتند:تنهادین جامعوکامل نزدخداوندمتعال همان دین اسلام ناب محمدی(ص)است که قانون اساسی کشوراسلامی برگزفته ازاموزه های دینیوقرانی واین بزرگترین افتخارومدال نشان ماست که ماانچه داریم به برکت اسلام عزیزوقران کریم ودرسایه استمرارولایت الهی توسط علمای بزرگ اسلام درعصرغیبت است.امروزپرچمدارخط مقدم جبهه اسلام درکربلای ایران خضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)است که کلام خورشیدی ان رهبرحکیم وفرزانه برای اهل اسلام  نورامیدوقوت قلب گردیده است.ایاچنین رهبری شایسته اطاعت نیست؟یقیناکه هست.برهمین اساس دراصل ششم قانون اساسی به ملت به دیده کرامت وصاحبان اصلیحکومت نگریسته شده است که ازراه انتخابات می توانندحاکمیت داشته باشند.ودرااصل هفتم این قانون به نهادشوراهای اسلامی به عنوان ارکان تصمیم گیری واداره ی امورکشورنقش محوری قایل شده است.

  • جعفر خدا قلی زاده

به گزارش بصیرت جوانان ازمشهدمقدس:بمناسبت سالروزشهادتجانسوزومظلومانه  هفتمین اخترتابناک اسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی ابن جعفر(ع)اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ری درجوارحرم ملکوتی ملی علی ابن موسی الرضا(ع)به سوگواری پرداخته وخون گریستند.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی واموربین الملل بصیرت جوانان:حضرت امام  رضا(ع)درروز۱۱ذیقعده سال۱۴۸هجری قمری درشهرنبی مکر م اسلام یعنی مدینه منوره پابعرصه وجودنهاد.ان امام همام پس از۳۵سال عمر بابرکت وباقتضای کمالات انسانی وتصریح پدربزرگوارش به منصب امامت رسید.دوران امامت ۲۰ساله ان امام همام رابه سه دوره تقسیم می شودکه۱۰سال ان زمان هارون الرشیدو۵سال زمان محمدامین و۵سال زمان مامون گذرانده است.

این امام همام فرموده اند:هرکس مرادورازخاندانم زیارت درسه جایگاه حسال بفریادش خواهم رسید:۱-هنگام دادن نامهاعمال۲-هنگام عبورازپل صراط۳-هنگام سنجش اعمال

بنابراین اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ری بمناسبت ایام شور

  • جعفر خدا قلی زاده