بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

دعوت شهردار ماهنشان از مردم  غیور و ولایت مدار ماهنشان برای حضور در راهپیمایی  13 آبان .

شهردار ماهنشان  ضمن دعوت از مردم شهر ماهنشان برای حضور گسترده در راهپیمایی .13 آبان بیان کرد. 13 آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.


 شهردار ماهنشان  گفت با ادامۀ رفتار و ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجه با سایر کشورهای مستقل، آزادیخواه، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، ملت شهید پرور و استکبارستیز ماهنشان همراه با دیگر مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌دانیم 13 آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است. ملکی نژاد می افزاید: 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با 'استبداد داخلی' و 'استکبار و سلطه خارجی' است. شهردار ماهنشان در پایان این بیانیه بار دیگر ملت استکبار ستیز، عاشورایی، فهیم و قدرشناس ماهنشان را به حضور پرشور و گسترده، فعال و آگاهی بخش در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت می کند و اطمینان دارد مردم انقلابی ماهنشان با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، ضربه مهلک دیگری بر پیکر استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان این دیار بر آمریکای جنایتکار را بار دیگر تکرار کرده و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.13 آبان 58 دانشجویان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' نامگذاری شد.

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی