بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

باسمه تعالی

((انتخابات عرصه ای برای خدمت است نه عرصه ای برای کسب قدرت))

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ریاست محترم هیأت اجرایی و بخشداری مرکزی ری

سلام علیکم؛

احتراماً ضمن عرض تبریک حضور حماسی ملّت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بدین وسیله باستحضار می رساند که در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی اسلام آباد نظامی تخلفات گسترده ای بصورت مهندسی شده، صورت گرفت که هم خلاف موازین اسلامی و انقلابی و قانونی است و هم خلاف اخلاق انتخاباتی می باشد این تخلفات بحدی گسترده بود که اعتراضات اهالی را هم برانگیخت. طرفداران کاندیدهای خاص از نقاط مختلف استان تهران و حتی شهرستانهای کشور با حضور پای صندوق های اخذ رأی در روند انتخابات ضمن ایجاد بار ترافیکی بیش از حد برای مردم اسباب نگرانی را فراهم ساختند.

اگر به این موضوع رسیدگی نشود یقیناً شعار عزت بخش انقلابی ما مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی زیر سوال و کلام در سطح روستا خواهد رفت.

اینجانبان موضوع حضور گسترده افراد غیربومی را در حوزه های رأی گیری به مسئولین مربوطه اعلام می کردیم  ولی ترتیب اثری که قانع کننده باشد داده نشد.

ریاست محترم هیأت اجرایی و بخشداری مرکزی ری

همانطور که می دانید طبق اصل ششم قانون اساسی، اداره‌ی امور مملکت با اتکاء به آراء عمومی است که از راه انتخابات یا همه پرسی انجام می گیرد و باستناد مفاد اصل یکصدم قانون اساسی اعضای شورای اسلامی روستا و یا شهر توسط مردم همان محل انتخاب می شوند، امّا با این گزارش ارسالی و رفتارغیرقانونی و غیراسلامی کدام مردم محل روستای اسلام آباد نظامی اتخاذ تصمیم نمودند؟ چه کسانی سرنوشت مردم محله و یا روستای ما را انتخاب نمودند؟

لطفاً فیلم و تصاویر موجود از حوزه های اخذ رأی را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهید، اگر بیش از پنجاه درصد این افراد حاضر در حوزه های انتخابیه، مردم همان محل بودند، ما کوچکترین حرفی نداریم و نتایج آراء را قبول می کنیم.

بخشدار محترم مرکزی ری

بارها مسئولین نظام و بویژه فرماندار محترم شهرستان ری در جلسات فرمودند که رأی مردم حق الناس است.

آیا این رأی که در خصوص شورای اسلامی روستا اسلام آباد نظامی ریخته شد واقعا حق الناس بود؟

چرا از حق الناس مردم واقعی این روستا دفاع نمی شود؟ چرا در حد شعار باید از حق الناس سخن بگوئیم ولی در عمل به آن عمل نمی شود؟

مردم روستا بر اساس بند 3 ماده 25 قانون تشکیلات شوراهای اسلامی شهر و روستا حق دارند که سرنوشت محله خود را خودشان تعیین کنند اینکه مردم شهرستان ها و استانهای دیگر با یک رفتار ناپسند، غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرانقلابی، لشکرکشی کنند و با زیر پا گذاشتن اصل یکصدم قانون اساسی، اقدام به تعیین سرنوشت روستای دیگر نمایند حرکتی غیراسلامی و غیرقانونی است.

لطفاً موضوع اعتراضات به حق و قانونی کاندیدها و مردم عزیز روستای اسلام آباد نظامی را مورد رسیدگی قرار دهید.

ما کاندیدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی خواستار احقاق حقوق حقه مردم هستیم.

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی