بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

بنا به گزارش شاهدان و اسناد موجود، یکی از کاندیداهای حاضر در رقابتهای پنجمین دوره شورای شهر امیرکلا، مقارن با زمان رای گیری با انتقال اتوبوسی رای دهندگان از نقاط خارج از حوزه شهر امیرکلا به این شهر و اخلال در روند طبیعی اخذ رای موفق به ورود به شورای شهر شده است. 

🔹همچنین در برخی از شعبات تاثیرگذار ، صندوقهای رای بدون شمارش از شعبه خارج گردیده است که این اقدام احتمال دستبرد و بالای و پایین کردن حد نصاب آرا را به شدت تقویت می کند. 

🔹اکثریت کاندیداهای شورای شهر امیرکلا در اعتراض به این تخلف بزرگ و در راستای صیانت از آرای شهروندان با امضای صورتجلسه ای، شکایت خود را تقدیم  هیات نظارت کرده اند و هم اکنون رسیدگی به موضوع این تخلفات در دستگاه های مربوطه در جریان است. 

🔹گفتنی است این اولین باری نیست که  کاندیدای مورد اشاره با سو استفاده از نفوذ خود و بکارگیری حربه های مختلف که همگی از تخلفات انتخاباتی می باشند زمینه ورود خود به شورای شهر را فراهم می آورد.

ارسالی:خانم اسماعیل پور

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی