بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

باسلام و صلوات برمحمدو آل محمد(ص)درپاسخ به خبرکذب با تیترقطع درختان یک روستا اشعارمی دارد:

اولا عنوان وتیتراین خبرکذب محض و تحریف افکارعمومی و مصداق بارزنشر اکاذیب و افترا به مردم عزیز یک روستا و خدمتگزاران منتخب آنان است که خواننده محترم با نگاه و تامل دراین تیتر به ذهنش چنین خطورمی کندکه این روستا و خدمتگزارانش ضداکوسیستم فضای سبزو درخت که ریه های حیاتی روستا بوده و نماد روستا بودن با درخت رسمیت می یابد،هست؟!!!

درحالیکه مردم روستا ازبدو تولدبادرخت و فضای سبزمانوس بوده و با ان بزرگ شده اندو درخت و فضای سبز بخش اعظمی ازحیات روستائیان عزیزاست و اینکه به اهالی روستا اینگونه درسایت خبری اهانت بشودو یا به آنها تهمت زده شودکاملا غیرمنصفانه و عملی نابخردانه  و ناشی ازقصدو غرض جاهلانه است که نمی شود آن را غیرتعمدی محسوب کرد و یقینا دقت در متن این گزارش کذب،حقیقت قضیه را رو میکندکه نویسنده دنبال چه اهداف و مقاصدی است؟!!!

ارائه ی امارکاملا غلط ازجمعیت این روستای بزرگ درافکارعمومی ،خطایی غیرقابل بخشش و نشرو ترویج اکاذیب درجامعه می باشد؟!!!

چگونه می شودبه فردی که با دروغ رسالت خطیراطلاع رسانی را به زیرسوال می برد،اعتمادکرد و یا اطمینان نمود؟!!!

دراین گزارش نویسنده ازیکطرف آماراعلام شده را موردتائید قرارنمی دهد و ازطرف دیگر ازمشاهدات عینی ریشه کنی درختان سخن می گوید؟!!!

یعنی تناقض آشکار درتهیه و تدوین این خبرکاملا مشخص است؟اینکه عنوان خبرقطع درختان باشد ولی درمتن خبر از ریشه کنی سخن گفته شود؟!!!

در بخش دیگر نویسنده خبرکه ازبیت المال حقوق می گیرد،عنوان میکندکه عوامل دهیار با وی برخوردنامناسب داشتند؟!!

اینکه عوامل دهیاری از خبرنگاری سوال کنند،شما کارت شناسایی و حکم تهیه خبر ازاداره مربوطه را ارائه بفرمائیدو من خبرنگاراستنکاف و خودداری کنم را بایدبه حساب برخوردناشایست و یا نامناسب گذاشت؟یا باید آن رابه حساب وظیفه شناسی  درحیطه مسئولیت کاری محسوب کرد؟

ایا خبرنگارمحترم ایرنا که یک خبرگزاری دولتی در وراء آن قراردارد،جهت ورود به یک محله که دارای مسئول هست،نباید با آنها هماهنکی لازم را بعمل بیاورید؟!!

چه بسا اگراین هماهنگی بوجودمی امد،دهیاری امکانات لازم و پشتیبانی موردنیاز را هم دراختیار آنان قرار می داد؟!!!

معلوم است که رفتار این گزارشگر کاملا مهندسی شده ازسوی کسانی بوده که مدتها دراین محله دارای سوابق ارشدمسئولیتی بوده اند؟!!!

به نظر می رسد که برخی اصحاب محترم رسانه به جای انجام رسالت خبرنگاری که همانا حفظ امانت است،درصدایجادنفاق و تنش بین مردم روستا و مسئولان هستندو با بزرگنمایی کذب محض یک موضوع ساده و استفاده ازچندنفر ازاهالی که ازابتدای امر مخالف با فعالیت شورای اسلامی و دهیاری بوده اند،وبارها آب رابه روی درختان این بوستان بستندو عامل اصلی خشکیده شدن جمعی ازدرختان بودندو اثار و اسنادعمل غیرجامعه بشری انان موجوداست،درصد آن هستندکه از آب گل الود ماهی بگیرند؟!!!

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی