بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

به گزارش بصیرت جوانان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان در جمع دهیاران روستاهای دهستان اوریاد،این دهستان را پایه گذارفرهنگ وتمدن اسلامی،دینی و مذهبی برشمردکه شخصیت هایی چون آیت ا... موسوی (رضوان ا...تعالی علیه)در آن رشد و پرورش یافته است و یکی از چهره های ماندگار استان محسوب می شود.

بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:محسن بهاری با اشاره به استعدادهای ذاتی مردم مذهبی این دهستان درامرتعزیه خوانی افزود:


برگزاری مراسم های تعزیه خوانی در مناطق روستایی نشان دهنده ی علوی بودن مردم ولائی است منتهی باید متون اشعارتعزیه خوانی را دقت و نظارت کنیم که خدای نکرده اهداف مقدس نهضت حسینی(ع)دچارانحراف نشود.

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبه کمک های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود:بنای دولت خصوصی سازی است تا مشارکت بخش خصوصی و نظارت دولت بتوانیم امورفرهنگی و هنری را به پیش ببریم و چنانچه همانطوریکه برادرمان خداقلی زاده اشاره کردند، اینگونه فعالیت های فرهنگی و هنری به ثبت برسند از کمک های دولتی هم می توانند بهره مند،شوند

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی