بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

۱۲ *فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران* مبارک باد

به گزارش بصیرت جوانان: به مناسبت فرارسیدن ۱۲فروردین، سالروز *جمهوری اسلامی* ، پیام تبریکی از سوی حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان صادر شد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: متن کامل این پیام که به امضای جعفر خداقلی زاده دبیر کل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و بازرس خانه احزاب ایران رسیده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله در آستانه فرارسیدن ۱۲فروردین، سالروز تاسیس جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده را به ملت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض می نمائیم و به روان پاک و طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درود بیکران الهی می فرستیم.ضمن آرزوی طول عمر باعزت از درگاه ایزد منان برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران مدظله العالی اشعار می داریم:
جمهوری اسلامی ایران مبین نهاد‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی می‌باشد. ماهیت انقلاب عظیم اسلامی ایران و روند مبارزه مردم مسلمان از ابتدا تا پیروزی که در شعار‌های قاطع و کوبنده همه قشر‌های مردم‌تبلور می‌یافت این خواست اساسی را مشخص کرده است. ویژگی بنیادی این انقلاب نسبت به دیگر نهضت‌های ایران در سده‌اخیر، مکتبی و اسلامی‌بودن آن است. ملت مسلمان ایران پس از گذراز نهضت ضد استبدادی مشروطه و نهضت ضداستعماری ملی‌شدن‌نفت به این تجربه گرانبار دست یافت که علت اساسی و مشخص‌عدم موفقیت این نهضتها، مکتبی نبودن مبارزات بوده است.
از ویژگی های دیگر جمهوری اسلامی ایران می توان اداره امورکشور مطابق اصل ششم قانون اساسی اشاره کرد که بیان می دارد:
در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکاء آرای عمومی اداره شود، از راه انتخابات : انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اعضای شوراها و نظایر این ها، یا از راه همه پرسی در مواردی که در اصول دیگر این قانون معین می گردد.
بله همه نیک می دانند که در نظام جمهوری اسلامی ایران همه ارکان نظام از طریق انتخابات عهده دار مسئولیت می شوند. این بزرگترین افتخار یک ملت است که رای آنان مورد تکریم و تفضیل است و این همان کرامت والای انسانی است.
از ویژگی های دیگر این نظام، سلطه پذیر نبودن آن است. اینکه یک کشور نوپا براساس معیارهای ارزشی و مکتبی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بایستد و به درجه ای از توان و اقتدار نظامی و پیشرفت علمی و تکنولوژی برسد که به ابرقدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شود،لطف و عنایت خداوندی است.
از ویژگی های دیگر این نظام نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته، ملت های مظلوم منطقه را در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی مقاوم و نفوذناپذیر سازد و این همان صدور انقلاب اسلامی است که در لبنان، سوریه،عراق و .... امت واحده اسلامی را تشکیل داده است.
۱۲فروردین ، یادآور حضور یکپارچه ملت شریف ایران در روزهای دهم و یازدهم فروردین،پای صندوق های اخذ رای می باشد که طی آن بیش از نود و هشت و دو دهم درصد آراء ملت پاسخ آری به جمهوری اسلامی بوده است، می باشد.
وظیفه است این روز را پاس بداریم و به نسل امروز و نسل های آینده تبریک عرض کنیم.

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و بازرس خانه احزاب ایران
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی