بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

بیانیه شماره ۶
باسمه تعالی
 *« انتخابات عرصه ای برای خدمت است»*

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و عرض تبریک *سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها* » به این وسیله اعلام می داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون بهای *شهیدان گلگون کفن* و مجاهدت های خستگی ناپذیر *امام عزیز ره* رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزات بی امان *ملت شریف ایران* در برابر طاغوت زمان به دست آمده است و ادامه این راه نورانی در سایه *رهبری های حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه ای* مدظله العالی  ادامه دارد و انشاءالله به ظهور *حضرت ولی عصر* عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل خواهد شد.
نظامی مقدسی که کرامت والای انسانی و فضیلت آن,در تمام اصول متعالی قانون اساسی قابل مشاهده است.
یقینا در پیروزی انقلاب اسلامی،مردم شریف و شهید داده ی *روستاها و تیره های عشایری* پا به پای مردم شهید پرور شهرها نقش کلیدی و موثری داشته اند. کما اینکه امروز به هر روستا و تیره های عشایری سفر شود، *مزار شهیدان والامقام،نماد عزت و اقتدار* نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه *برگ زرین افتخار دفاع از حریم ولایت، شرف،ناموس، میهن اسلامی و تمامیت ارضی کشور* در میان جمعیت عظیم روستاها و تیره های عشایری می باشد.
ما معتقدیم تنها کشوری در جهان هستیم, *بر پایه باورهای دینی ایمانی و قرآنی* در مقابل تحریم ها و فشارهای بین المللی مقاومت و پایداری کرده ایم و توانسته ایم با حفظ عزت و کرامت والای انسانی،در سایه پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی، به اوج اقتدار و قدرت منطقه ای و جهانی برسیم.
 *ما معتقدیم انتخابات در چنین نظامی، مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری واداره امور کشور است.*
ما معتقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نه تنها متعلق به کل ملت شریف ایران اسلامی است بلکه متعلق به تمام ملت های مظلوم و ستمدیده جهان است که برای آزادی خود از بندهای حکومت ظالمانه مبارزه می کنند.
لذا حزب مجمع مشارکت اسلامی بر مبنای اعتقاد به اصول متعالی قانون اساسی، در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال۱۴۰۰ حضوری پر رنگ به نمایش خواهد گذاشت.زیرا، آبروی نظام، در گرو مشارکت آگاهانه،جدی،دقیق، بصیر و حداکثری ملت ما در انتخابات ملی و محلی است.
بنابراین حزب مجمع مشارکت اسلامی در انتخابات پیش رو در عرصه ملی در قالب ائتلاف و جبهه به میدان انتخابات خواهد آمد و *در عرصه محلی نیز در قالب گروه خدمت با شعار همه باهم کار برای عمران و آبادانی محله در سایه اندیشه پویا-شهروند کوشا برای نیل به محله زیبا* پا به عرصه انتخابات محلی خواهد گذاشت.
در اینجا لازم است از همه دست اندرکاران انتخابات ملی و محلی در *هیات های اجرایی و نظارت* کمال قدردانی و تشکر را بعمل آوریم.
امیدواریم نخبگان و دلسوزان شریف روستاها و تیره های عشایری عالمانه و مسئولانه جهت عمران و آبادانی روستاها و محلات عشایرنشین ،نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
موارد مهم انتخاباتی به مرور زمان طی بیانیه ها، اطلاع رسانی خواهدشد.

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان (حم.ماج)
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی