بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

دو کلمه حرف حساب:

بیانیه شماره۸

باسمه تعالی

 *« انتخابات نیازمند به بصیرت است و ملت ایران باید با بصیرت کامل وارد انتخابات شوند».* حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

مردم شریف و متدین روستای ارزخوران و روستاهای حومه

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و با ارسال درود و صلوات بیکران الهی به ارواح طیبه شهدای والامقام، امام عزیز ره و امام خامنه ای مدظله العالی که فرمودند؛ *« راه امام،راه ما، هدف امام، هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست»* به این وسیله در این بیانیه قصد دارم *سخنی تامل برانگیز و مسئولانه* با شما مردم شریف و متدین روستایی در میان بگذاریم تا فردای قیامت و روز محشر ادای وظیفه ای کرده باشیم. زیرا بنابه فرموده *پیامبر اکرم صل الله علیه وآله وسلم* همه در برابر یکدیگر مسئول هستیم و خدای متعال می فرماید: *سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن قوم بخواهد* ؟!!!!»

 *برادران و خواهران* عزیز!
۴۲سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و همه عزیزان نیک می دانند که در طول هشت سال دفاع مقدس، همیشه پا به پای انقلاب اسلامی با ولایت بوده اید تا شهادت.... اما در کمتر از یک دهه اخیر ما از *نعمت دهیاری برخورداریم* و متعاقباً امور خدمات رسانی و عمرانی و فرهنگی با توجه به بودجه و اعتبارات اختصاصی دولت باید در چارچوب آن تعریف شود؟
۱_ چه تعدادی از دانش آموزان نخبه مورد تشویق و ترغیب واقع شده است؟
۲_ به چه تعداد از خانواده های بی بضاعت توجه و رسیدگی شده است؟
۳_ چقدر از انهار روستایی مورد بازسازی و بهسازی واقع شده است؟
۴_ برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه از قبیل آتش سوزی چه اندیشه ای شده است؟
۵_ برای خالص کردن آب آشامیدنی سالم برای اهالی روستا که مملو و انباشته از املاح است و برای کلیه ها و قلب ضرر و زیان دارد، چه تدابیری داشته اند؟
۶_برای جلوگیری از هدایت فاضلاب خانگی به معابر عمومی که عامل اصلی شیوع انواع بیماری های میکروبی در بین اهالی به‌ویژه افراد خردسال و کهنسال می باشد، تا چه حدودی اقدام شده است؟
۷_برای ممانعت از سقوط وسایط نقلیه عبوری به پرتگاه های حاشیه راه روستایی داخل ده، چندمترگاردریل گذاری شده است؟
۸_برای توسعه ورزش در بین نونهالان،نوجوان و جوانان چه مقدار لوازم ورزشی در اختیار این اقشار قرار گرفته است؟
کدامین هماهنگی با اداره ورزش و جوانان داشته ایم؟
۹_برای حفظ حرمت امامزادگان شریف روستا و اموات که از بزرگان و پیشوایان گذشته ماست و شنیدن نام بسیاری از آنان مایه افتخار و آرامش است، تا چه اندازه تدبیر و اندیشه شده است؟
۱۰_چرا محل زیارت قبور بزرگان و امامزادگان شریف از جمله سیده زهرا سلام الله علیها و سید میر اسدالله موسوی رضوان الله تعالی علیه و سایر قبور متبرکه، محترم و محترمه و...محل عبور و مرور احشام و گله باشد؟ محلی که وادی السلام است یعنی محل سلام و موسوم به وادی السلام حضرت امام علی علیه السلام ....
۱۱_چرا انواع زباله و نخاله در محوطه داخلی و بیرونی روستا پراکنده باشد که تولید بیماری کند و هم به اعتبار اجتماعی شخصیت های معتبر جامعه روستایی در افکارعمومی لطمه وارد سازد؟
۱۳_چرا طرح هادی روستا فقط برای تخریب خانه کربلایی اسد باقری ساری و جاری است و برای دیگران ضعیف و ناتوان؟ و چرا طرح هادی روستا، فاقد اعتبار لازم و کافی برای اجراست؟
۱۴_چرا حسینیه جامع روستا که می توانست با همکاری اداره گردشگری و میراث فرهنگی به بهترین و مجهزترین امکانات تجهیز شود، فقیرترین حسینیه است؟

و دهها موارد دیگر که سخن گفتن درباره آنها بسیار زیاد است ....

 *برادران و خواهران* !
در روستا نمی توان خانواده ای را نام برد که که با یکدیگر فامیل،دوست و آشنا نباشد؟ همه باهم فامیل و دوست و آشنا هستیم و همه برای عمران و آبادانی محل سکونت تلاش کرده و تلاش می کنیم و در آینده نیز تلاش خواهیم کرد؟
 *انتخابات* در واقع باید *تألیفات قلوب* را در بین اقشار مختلف جامعه بوجود آورد و نباید کینه و کدورت را نشر و ترویج دهد؟
 *مساله، مسأله اسلام است؟*
 *مساله، مسأله نظام است* ؟
مساله، مسأله با تفاوت بودن در برابر یکدیگر، جامعه و محل است؟
مسأله توجه به امید و نو آوری است و لذا کسانیکه احساس می کنند می توانند وضعیت ناراحت کننده روستا را تغییر دهند، نباید در کنج عزلت نشسته و نسبت به جامعه بی تفاوت باشند؟
 *آیا پنج انگشت باهم برابر است؟* با اینکه همه انگشتان متعلق به یک دست می باشد ولی دربین آنان تفاوت زیاد است؟
لطفاً *عالمانه دراین سخنان اندیشه کنید* ....
 *با بصیرت وارد عرصه انتخابات* بشوید...
و *جهادی و بسیجی در خدمت رسانی به مردم بکوشید* تا در کنار مسئولان خدمتگذار بتوانید به مطالبات مردم پاسخگو باشید....
 *انتخابات* در واقع عرصه رقابت برای خدمت کردن بیشتر به مردم است و خدمت ایمانی و خالصانه به مردم، عبادت است.
اگر آثار رشد و تعالی در تمام زمینه ها به ویژه *مفاد ارزشی اصل یکصدم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران* در محله سکونت خود مشاهده نکنید، بدانید که در دنیا و آخرت دچار خسران و ضرر خواهید بود....
آنچه لازم به توضیح است باید گفته شود: هرگونه تصمیم گیری طایفه ای که معیارهای ارزشی والای انسانی، عزت انقلابی و کرامت اسلامی را تحت الشعاع فرار دهد بسیار *مسئولیت بار و خیران آور است و باید در برابر خدا پاسخگو باشند؟* .
از *فرماندار محترم و بخشدار محترم* که مسئول برگزاری انتخابات  ششمین دوره شوراهای اسلامی هستند، می خواهیم که نسبت به اجرای قانون انتخابات در روستاهایی که از جمعیت زیر دویست خانوار برخوردارند، دقت بیشتر نمایند و کسانیکه دارای سوء سابقه به جای حسن سابقه هستند، مطابق قانون و مقررات عمل کنند تا مملکت ما بنابه فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ره بدست تا اهلان نیفتد.‌‌...انشاءا...
از خداوند متعال توفیق و سعادت همگان را آرزومندیم و برای تمام کسانیکه به عزت و کرامت والای انسانی می اندیشند، دعای خیر مسئلت می نمائیم و امیدواریم این سخنان را سوءتعبیر ننمایند...

روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی