بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

بیانیه شماره ۱۱

باسمه تعالی
« *انتخابات نیازمند به بصیرت است* »

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله باطلاع أصحاب رسانه،مطبوعات و خبرگزاری ها می رساند:
امروز شنبه ۲۱فروردین ماه یک روز مانده به مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری و باتوجه به اینکه پیامبر اعظم صل الله علیه وآله وسلم در حدیثی می فرماید: *کلکم راع و کلکم مسئول عن الرعیته* یعنی  همه ما در برابر خود و مردم جامعه  مسئول هستیم و با عنایت به حدیثی از مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام با مضمون پیش رو داریم؛ *خداوند متعال از علماء و دانشمندان تعهد گرفته است که در برابر جامعه بی تفاوت نباشند* و دقت در اوضاع و احوالات محلات روستایی و تیره های عشایری که بیشتر نیازمند به خدمت رسانی و خدمات دهی هستند،لذا اعضای *گروه خدمت* با شعار های ارزشی اندیشه پویا،
شهروند کوشا، محله زیبا درصد آن هستند مطابق با مفاد ارزشی اصل یکصدم قانون اساسی که نقش مردم را در کنار شوراهای اسلامی برای پیشبرد برنامه های دولت در تمام زمینه‌ها غیرقابل انکار می شمارد را به میدان خدمت رسانی بیاورد تا با عملی کردن شعار همه باهم کار برای عمران و آبادانی محله گام مهمی را در خدمت بهتر و بیشتر به مردم بردارد، از ساعت۱۶ با حضور در ستاد ثبت نام داوطلبان بخش مرکزی فرمانداری ویژه شهرستان ری انجام وظیفه خواهند کرد.
اعضای این گروه برحسب وظایف انسانی که درشعر سعدی داریم ؛ *بنی آدم اعضای یکدیگرند*
که در *آفرینش زیک گوهرند* .‌..»،انقلابی  که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، *اداره امور مملکت را با اتکاء به آراء عمومی دانسته است* و همچنین وظایف اسلامی که در قرآن کریم داریم؛ *تعاونوا علی البر و التقوی* .. احساس وظیفه کرده و اقدام به ثبت نام خواهند کرد.
انشاءالله پس از ثبت نام و طی مراحل اداری و قانونی در صورت ورود به عرصه رقابت ها، اهداف و برنامه های گروه خدمت جهت اطلاع افکارعمومی، اطلاع رسانی خواهد شد.
گروه خدمت به ارزش‌های انقلابی،اسلامی،ولایی و قرآنی می اندیشد و لذا مردم را دعوت انتخابات برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات ملی و محلی می نماید.

روابط عمومی و امور بین‌الملل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ساعت۱۴

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی