بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

*ایران اسلامی، با وجود ارتش جان بر کف به خود می بالد*

به گزارش بصیرت جوانان: دکتر حسین توکلی کجانی در پیام خویش به مناسبت روز ارتش آورده است:امروز دلیران ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور مقتدرانه صیانت کرده و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی را تقدیم انقلاب نموده اند.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان:متن کامل پیام معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بمناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:


بسمه تعالی
تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی با وجود ارتش جان بر کف به خود می بالد و امروز دلیران ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور مقتدرانه صیانت کرده و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی را تقدیم انقلاب نموده اند.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عموم مردم و فرماندهان و نیروهای خدوم ارتش بویژه نیروهای ارتشی که در حوزه سرزمینی شهرستان ری مشغول خدمت هستند و همچنین مردم ولایی قبله تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و موفقیت روزافزون این عزیزان را در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

حسین توکلی کجانی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی