بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

بیانیه شماره ۲۲
دعوت به حضور

باسمه تعالی
«انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند [وقتی‌] حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد؛ امام فرمود نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم میخواهند بشود. نتیجه‌ی این سیاست، این شد که مردم در کنار انقلاب و در وسط میدان باقی ماندند و تا امروز بحمدالله باقی مانده‌اند؛ چون خود مردمند که دارند انتخاب میکنند، خود مردمند که دارند تصمیم میگیرند». حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

 *مردم شریف ایران اسلامی*

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم به این وسیله اشعار می دارد: قریب دو ماه به برگزاری انتخابات مهم و اثرگذار۲۸خرداد ۱۴۰۰هجری شمسی مانده است.انتخاباتی که حیثیت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مشارکت حداکثری و آگاهانه آن نهفته است.شما ملت بزرگ،رشید، شهید پرور،انقلابی، اهل مقاومت و ایستادگی روی ارمانها،اصول و ارزشهای الهی هستید.نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به ملت ایران و ملل مستضعفین جهانی است و لذا استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و ایادی آنان در داخل و خارج کشور نهایت تلاش خود را می کنند تا مردم را از حضور در تعیین سرنوشت خویش(استقلال و آزادی) دلسرد کنند؟ اما آنها در این توطئه‌ها و دسیسه های شیطانی خود هرگز موفق نخواهند شد.
 *ملت بزرگ ایران اسلامی* نیک می داند که ۴۲سال تاوان جمهوریت،اسلامیت،استقلال، آزادی خود از بندطاغوت و بیگانگان را می پردازد.آنها نیک می دانند که فریاد ملت بزرگ ما، نفی هرگونه سلطه گری و سلطه پذیری است و لذا در انواع تهاجم فرهنگی،نظامی،ترورو تحریم قرار گرفته است ولی باور دارند که نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر شیاطین عالم ،پیروزی و سرافرازی است.
 *ملت شریف،آزاده و انقلابی ایران*
در انتخابات پیش رو، یقینا *عزت و کرامت رای* به نمایش گذاشته می شود و همه باید به این عزت و کرامت والای رای ملت که امام عزیزمان ره فرمودند« *میزان رای ملت است* » احترام بگذاریم.
 *شهیدان والامقام* ما در طول بیش از ۴۲سال مبارزه بی امان روی اصول و ارزشهای انقلابی و اسلامی در سایه پیروی از رهنمودهای حکیمانه و الهی امام عزیز ره و امام خامنه خامنه ای مدظله العالی که در حقیقت خمینی دیگراست،خون عزیز و پاک شأن به زمین ریخته شده است.
 *ایران اسلامی سرزمین لاله های خونرنگی است* که تن به شهادت دادند ولی تن به ذلت و نکبت و خواری ندادند.سلام برامام عزیز ره و مجاهدان راه خدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی که چراغ راه ما و نسل های آینده هستند.
پس همه باهم حضور برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

جعفر خداقلی زاده دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی