بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

رئیس داما:مدافع حقوق ملت خواهم بود

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۵۲ ق.ظ

رئیس دولت اسلامی مستضعفین ایران (داما)نماز عید سعید فطر را بصورت فرادی اقامه کرد
به گزارش بصیرت جوانان:
جعفر خداقلی زاده داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پشت بام منزل مسکونی نماز عید سعید فطر را بصورت فرادی اقامه نمود و پس از پایان نماز دو خطبه ایراد کرد.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: این فعال سیاسی و رسانه ای در خطبه اول، خود و تمام نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی، انجام فرائض دینی و پرهیز از محرمات فراخواند.
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان در ادامه خطبه اول خود با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به سفر مهم آخرت افزود: انسان در هر لحظه و آن خودرا باید آماده سفر آخرت کند و برای این سفر مهم توشه بردارد.توشه سفر آخرت ایمان بخدا، عمل صالح و انجام واجبات دینی و پرهیز از محرمات است.
این فرهنگی پیشکسوت وزارت آموزش و پرورش با خاطر نشان کردن سوره والعصر گفت: انسان در ضرر و زیان است باستثنای مومنین و مومنات ،پس باید بفکر سفر مهمی که در پیش داریم، باشیم.
جعفر خداقلی زاده در خطبه دوم ضمن حمد و ثنای مجدد خدای متعال و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و لعن دشمنان خدا و عترت رسول اکرم صل الله علیه وآله وسلم به مسأله مهم احساس مسئولیت در برابر سرنوشت انسان در جامعه و کشور اشاره کرد و خاطرنشان نمود: برادران و خواهران، خداوند متعال سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خود آن قوم بخواهند و پیامبر اکرم صل الله علیه وآله وسلم همه ما را در برابر خود و جامعه مسئول می داند.لذا ما در آخرین روزهای بهاری چهار انتخابات مهم در پیش رو داریم که هرکدام در جای خود دارای اهمیت ویژه می باشد و بسیار مهم است.
بازرس خانه احزاب ایران افزود: انتخابات را در دو بخش مهم ملی و محلی می توان تقسیم بندی کرد که هر دو بخش انتخابات دارای اهمیت است.
در بخش محلی که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است،همه وظیفه دارند با توجه به شناخت خود از داوطلبان که از میان خودشان هست افراد اصلح و متدین و اهل تقوا را انتخاب نمایند تا محلات بدست افراد صالح و مومن بخدا مدیریت شود که بسیار مهم است و در بخش سراسری و ملی که همان انتخابات ریاست جمهوری است همه وظیفه داریم هم درصورت مشاهده دانایی و توانایی پذیرش این مسئولیت خطیر بصورت داوطب وارد عرصه بشویم‌و هم وظیفه داریم از افراد دانا و توانا و دارای ویژگی های مندرج در قانون اساسی حمایت کنیم و آن را انتخاب نمائیم.
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و داوطب احراز صلاحیت نشده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: با توجه به سوابق فعالیت سیاسی ،رسانه ای، اجتماعی،فرهنگی ،انقلابی که دارم و تجربیات و تخصصی که بدان آراسته هستم این دوره نیز با شعار« *خدامحوری* » ، « *مردم باوری* » ،« *ولایتمداری* » و « *رفاه اجتماعی* » وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد.نام دولت خود را( داما)گذاشته ام و مهمترین برنامه های عملیاتی و اجرایی بنده دفاع از حقوق شهروندی و حقوق ملت شریف ایران است که متاسفانه حقوق ملت مطابق با *فصل سوم قانون اساسی* با۲۳ اصل مهم در طول۴۲سال رعایت نشده است؟
 *رئیس دولت اسلامی مستضعفین ایران* تصریح کرد: در این دولت که انشاءالله با اقبال عمومی مواجه خواهد شد،اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مورد توجه قرار خواهد گرفت و به یاری خدا کلیه مشکلات و معضلات مردم حل خواهد شد.
جعفر خداقلی زاده خطاب به شورای نگهبان گفت: شما نیک می دانید که نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به این ملت بزرگ ایران است و ملت شریف ایران صاحبان اصلی این نظام ارزشی هستند،یک دوره ما را احراز صلاحیت نکردید،لذا گرفتار اینهمه مصائب و مشکلات شدید؟ این دوره احراز صلاحیت کنید تا رفع گرفتاری گردد و برای همیشه این ملت بزرگ به رفاه اجتماعی و اقتدار ملی و جهانی خودبیشتر از گذشته برسند.
بدانید که ماهم یعنی مردم به ویژه مستضعفین در کنار امام عزیز ره و امام خامنه ای بوده و هستند و خواهند ب

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی