بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

 

باسمه تعالی 

"پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی، بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است"
حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی 

جناب آقای  سیدهادی نوروزی 
فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان 

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد صل الله علیه و آله و سلم  به این وسیله برحسب حدیث شریفه" لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق " مراتب سپاس و قدردانی خود و همشهریان عزیزم در طول مدت مسئولیت فرماندهی انتظامی شهرستان ماهنشان بعمل می آوریم و براین باوریم که:
آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.
نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است .

برای شما می نویسم ؛شمائی که با همه آشنایید و همه با شما ناآشنا . برای شما و برای هر که مانند شما گم نامست . شاید ما آنگونه که باید قدر شناس تان باشیم، نبوده ایم.
 اما یک وقتهایی اگر به دلمان رجوع کنیم می بینیم بخش عظیمی از آسایش و امنیت جامعه متوجه شما سبزپوشانی است که جانتان به معنای واقعی در کف دستانتان پیداست . 
برای جنابعالی که همیشه در کنار مردم و مسئولان بوده اید و نمازهای جمعه با حضور پررنگ شما و همکارانتان نمادی از یکرنگی،همدلی،وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان است،در کمال آرامش و آسایش برگزار می گردید،نمادی از تقوا ،دینداری و تعهد انقلابی، ارزشی و آرمانی سبزپوشان نیروی انتظامی است.لذا برای جنابعالی در سنگر جدید فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده آرزوی موفقیت می نمائیم.

جعفر خداقلی زاده 
فرهنگیار و پلیس افتخاری ناجا و مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت و امور خبری بصیرت جوانان 
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۱)

واقعن انسان خوبی هستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی