بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

بصیرت جوانان

اطلاع رسانی وفعالیتهای خبری ومطبوعاتی

پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان

بایگانی

در هفته دولت ، یادواره شهداء ،تجلیل از خانواده شهیدان والامقام و کارمندان نمونه  برگزارشد
به گزارش بصیرت جوانان: این مراسم باشکوه معنوی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهور فقید و محمدجواد باهنر نخست وزیر فقید به همت بسیج ادارات شهرستان ویژه ری در محل سالن همایش ولی عصر (عج) فرهنگسرای ولاء برگزار گردید.
بنابه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان: در این مراسم باشکوه معنوی که در آن خانواده های معزز شهدای والامقام ، بسیج ادارات  و کارمندان نمونه دولت شرکت داشتند،سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به ایراد سخن در شأن و منزلت مقام شهیدان سرافراز و خانواده های آنان پرداخت.
به گزارش خبرنگار ما : سرهنگ پاسدار ابراهیم رفیعی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین،میهمانان و حاضرین ،یاد شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای کارمند دولت را  گرامی داشت و گفت: شهادت یک رتبه و جایگاه الهی است که در آن شهیدان هم زنده و هم روزی خور خداوند تبارک و تعالی هستند و خداوند به بندگانش فرموده است که نباید پند مرگ را در مورد آنان داشته باشیم.
رئیس بسیج ادارات افزود: وظیفه است ما میراث داران شهدای والامقام باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز و فردا ضمن تحلیل از خانواده معزز شهیدپرور و کارمندان نمونه دولتی نشر و ترویج نمائیم.
در پایان مراسم تعدادی از خانواده معظم شهدای کارمند و کارمندان نمونه دولت با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل و تقدیر شد.همچنین حوزه بسیج ادارات شهرستان ری بعنوان  حوزه نمونه در استان تهران معرفی گردید و از فرمانده آن تجلیل و تقدیر شد.

  • جعفر خدا قلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی